Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4375781 , fax. 013 4375715
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego
ul. Bieszczadzka 1 1
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4375781, fax. 013 4375715
REGON: 37044051900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja sali nr 308 na potrzeby Centrum Wspierania Inicjatyw Transgranicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja sali nr 308 na potrzeby Centrum Wspierania Inicjatyw Transgranicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (dział XV SIWZ). Z treści załączonych dokumentów w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wypełniony formularz oferta - załącznik nr 1 do SIWZ 6) Parafowany wzór umowy- załącznik nr 6 do SIWZ 7) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 Ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy) 8) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego oraz art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), (załącznik nr 4 do SIWZ). 10) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),(załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krosno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont z kolorystyką budynku mieszkalnego z lokalem użytkowym w parterze przy ulicy 3-go Maja 14-14A
Dodano: 2016-06-27 - Roboty elewacyjne ściany bocznej północnej i zachodniej oraz tynkarsko-okładninowe i pokrywcze przypory zewnętrznej ściany pólnocno-zachodniej budynku Starostwa
Dodano: 2016-06-09 - Remont z kolorystyką budynku mieszkalnego z lokalem użytkowym w parterze przy ulicy 3-go Maja 14-14A
Dodano: 2016-06-03 - Remont fragmentu murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie - 2016r
Dodano: 2016-04-05 - wykonanie audytów energetycznych wraz z opracowaniem projektów budowlano-wykonawczych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Miejskiej Jarosław
Dodano: 2015-11-19 - Remont fragmentu murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie - 2015r
Dodano: 2015-06-11 - Remont i renowacja elewacji dziedzińca oraz przejścia z Placu Dominikańskiego na dziedziniec dawnego klasztoru Dominikanów , obecnie budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu..
Dodano: 2015-05-26 - Remont i renowacja elewacji dziedzińca oraz przejścia z Placu Dominikańskiego na dziedziniec dawnego klasztoru Dominikanów , obecnie budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu.
Dodano: 2015-05-05 - Przebudowa budynku GRN na działce nr 4013 przy ul. Południowej w Krościenku Wyżnym Część I. Przebudowa budynku GRN na działce nr 4013 przy ul. Południowej w Krościenku Wyżnym - ETAP II
Dodano: 2015-03-25 - Poprawa warunków uprawiania sportu poprzez rozbudowę, nadbudowę budynku szatniowego na terenie boiska sportowego w Nisku oś. Podwolina - Etap II
Dodano: 2015-03-03