Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7800146 , fax. 017 7800146
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego
ul. Żeromskiego 22 22
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 7800146, fax. 017 7800146
REGON: 00030863700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa zestawu do polipektomii i hamowania krwawień z górnego odcinka przewodu pokarmowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa zestawu do polipektomii i hamowania krwawień z górnego odcinka przewodu pokarmowego w tym operacyjny gastroskop wideo oparty na chipie typu CCD kolor oraz diatermia z modułem argonowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o udzielenia zamówienia jest przedstawienie ofert zgodnie z wymogami Ustawy i wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 oraz nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaakceptowany projekt umowy. 6.Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.mielec.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa protez i innych akcesoriów endoskopowych.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wraz z dostawą kleju tkankowego do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2016-07-07 - Zakup wraz z dostawą sprzętu jednorazowego do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych laparoskopowych .
Dodano: 2016-06-01 - Zakup wraz z dostawą osprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych
Dodano: 2016-05-10 - Zakup wraz z dostawą sprzętu jednorazowego do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2016-04-19 - Zakup wraz z dostawą osprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych oraz sprzętu jednorazowego do diatermii
Dodano: 2016-03-21 - Zakup wraz z dostawą siatek przepuklinowych
Dodano: 2016-03-16 - Zakup wraz dostawą osprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych
Dodano: 2016-03-04 - Zakup i dostawa sprzętu do zabiegów elektroresekcji TURT
Dodano: 2016-03-02