Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 104
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6782484 , fax. 016 6786783
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 104 104
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6782484, fax. 016 6786783
REGON: 65003873000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.przemysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników na odpady komunalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne. Miejsce realizacji dostaw: siedziba zamawiającego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 104 oraz ul. Herburtów 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych i wymagań określonych przez zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie podzielone zostało na następujące części (zadania): Zadanie 1: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności: 120 l, 240 l i 1100 l Zadanie 2: Dostawa pojemników metalowych o pojemności: 110 l i 1100 l Zadanie 3: Dostawa pojemników KP-7 o pojemności 7 m? i KP-10 o pojemności 10 m? Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne zadania lub na całość zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą wykonanie/wykonywanie min. 1 dostawy o charakterze tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (w zależności od zadania); c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ; b)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust.1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ; c)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie z ppkt b); d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie wskazanym w pkt. 8.1. ppkt. b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ; g) pełnomocnictwo, w przypadku gdy osobą/osobami reprezentującymi wykonawcę są inne niż ujawnione we wpisie właściwego rejestru, o którym mowa w ppkt. c; h) opis oferowanych pojemników, fotografie, certyfikat (dotyczy zadania nr 1) zgodny z opisem wymagań w treści Załącznika nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.przemysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa pojemników do zbiórki odpadów KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
Dodano: 2016-01-27 - Sukcesywna dostawa pojemników na odpady do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa kontenerów na odpady do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-03 - Dostawa kontenerów i pojemników na odpady
Dodano: 2015-03-20 - Sukcesywna dostawa pojemników do zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2015-03-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę pojemników z tworzywa sztucznego na zużyty sprzęt medyczny.
Dodano: 2015-02-26 - Dostawa pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów i pojemników na odpady organiczne na terenie Gminy Fredropol
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2014-01-28