Przetargi.pl
Dostawa pojemników na odpady komunalne

Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 104
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782484 , fax. 016 6786783
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 104 104
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782484, fax. 016 6786783
    REGON: 65003873000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojemników na odpady komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne. Miejsce realizacji dostaw: siedziba zamawiającego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 104 oraz ul. Herburtów 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych i wymagań określonych przez zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie podzielone zostało na następujące części (zadania): Zadanie 1: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności: 120 l, 240 l i 1100 l Zadanie 2: Dostawa pojemników metalowych o pojemności: 110 l i 1100 l Zadanie 3: Dostawa pojemników KP-7 o pojemności 7 m? i KP-10 o pojemności 10 m? Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne zadania lub na całość zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą wykonanie/wykonywanie min. 1 dostawy o charakterze tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (w zależności od zadania); c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ; b)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust.1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ; c)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie z ppkt b); d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie wskazanym w pkt. 8.1. ppkt. b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ; g) pełnomocnictwo, w przypadku gdy osobą/osobami reprezentującymi wykonawcę są inne niż ujawnione we wpisie właściwego rejestru, o którym mowa w ppkt. c; h) opis oferowanych pojemników, fotografie, certyfikat (dotyczy zadania nr 1) zgodny z opisem wymagań w treści Załącznika nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.przemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach