Przetargi.pl
Budowa kotłowni

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7572026 , fax. 81 7572385
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o.
    ul. Partyzancka 13 13
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 81 7572026, fax. 81 7572385
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pod klucz - w formule zaprojektuj i wybuduj, robót budowlanych związanych z budową kotłowni polegającej na modernizacji istniejącego budynku głównego węzła cieplnego oraz rozbudowę sieci ciepłowniczej przez wybudowanie niezbędnych połączeń z istniejącymi sieciami ciepłowniczymi. Zamawiający posiada następujące dokumenty związana z zamówieniem - Opinię środowiskową IPR.6220.6.2011 z dnia 12.07.2011 r., wydaną przez Wójta Gminy Milejów - Ważną mapę do celów projektowych Realizacja przedmiotowego zamówienia będzie finansowana kredytem bankowym. 1.1. Zamówienie realizowane będzie w dwóch odrębnych zadaniach: 1) Zadanie I (I etap) - rozbudowa sieci ciepłowniczej przez wybudowanie połączenia instalacji istniejącego głównego węzła cieplnego z istniejącymi sieciami ciepłowniczymi w tym, do kanału ciepłowniczego przebiegającego wzdłuż ulicy Kasztanowej oraz do napowietrznej sieci ciepłowniczej, zainstalowanej na estakadzie przy budynku głównego węzła cieplnego - termin oddania do użytku 30 września 2011 r., 2) Zadanie II (II etap) - budowa kotłowni o mocy nie mniejszej niż 3 MW polegającej na modernizacji istniejącego budynku głównego węzła cieplnego oraz jego otoczenia zgodnie z zapisami PFU i niniejszej specyfikacji. Zadaniem projektowanej i realizowanej kotłowni jest dostawa ciepła w postaci gorącej wody dla potrzeb ogrzewania budynków odbiorców, zgodnie ze strukturą obciążenia cieplnego (dane zostaną udostępnione wybranemu w postępowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego) z zachowaniem zasad ekonomicznej eksploatacji systemu ciepłowniczego. Przewiduje się zastosowanie kotłów wodnych zasilanych paliwem stałym - miałem węglowym. Kotłownia zlokalizowana będzie w istniejącym budynku głównego węzła cieplnego. Opracowanie projektowe powinno zawierać zakres umożliwiający prawidłowe i zgodne z przepisami wytyczne montażu poszczególnych instalacji i elementów wyposażenia, gwarantujące prawidłową i bezpieczną eksploatację obiektu. - termin oddania do użytku 30 stycznia 2012 r. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych na poszczególne zadania. 1.2. Oznaczenie CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w centralnej części województwa lubelskiego, w powiecie Łęczyńskim w miejscowości Milejów-Osada. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania (etapy), które można wykonywać jednocześnie z oddaniem do użytku w terminach określonych w pkt. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do budowy kompletnej kotłowni, - Uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp., - Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w pełnym zakresie realizacji, - Wykonanie robót budowlanych, montażowych i instalacyjnych kubaturowych i uzbrojenia terenu w oparciu o wytyczne PFU, - Dokonanie niezbędnych czynności odbiorowych przez PIP, PSP, DT oraz wszystkich innych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, - Uruchomienie kotłowni w terminie ustalonym przez Zamawiającego, - Opracowanie dokumentacji powykonawczej z dokumentami dopuszczenia wyrobów do obrotu, - Opracowanie instrukcji eksploatacji kotłowni, zgodnie z obowiązującymi przepisami Charakterystyka zadań:. 2.1. Zadanie nr I - Rozbudowa sieci ciepłowniczej. Przedmiotem tej części zamówienia jest zaprojektowanie i po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na budowę wybudowanie odcinka sieci ciepłowniczej o długości ok. 260 m (mierzonej na mapie), przy zastosowaniu technologii preizolowanej, łączącej istniejący główny węzeł cieplny z istniejącym kanałem ciepłowniczym przebiegającym wzdłuż ulicy Kasztanowej. Powyższe ma za zadanie realizację dostawy ciepła dla potrzeb ogrzewania budynków Urzędu Gminy Milejów, Ośrodka Zdrowia, Spółdzielczego Banku Powiatowego i Gminnego Ośrodka Kultury. 2.2. Zadanie nr II - Budowa kotłowni o mocy nie mniejszej niż 3 MW. Przedmiotem tej części zamówienia jest zaprojektowanie i po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na budowę wybudowanie kotłowni lokalnej o mocy nie mniejszej niż 3000 kW. Parametry użytkowe przedmiotu zamówienia: - Moc kotłowni: 3000 kW; tolerancja +20% - Minimalna liczba kotłów: 2 lub 3 - Maksymalna temperatura wody: 90?C - Minimalna sprawność kotła (nominalna): 80% - Wymagania Dozoru Technicznego: zgodnie z przepisami - Znak towarowy kotła: CE - Typ kotła: stalowy, płomieniówkowy, z mechanicznym podajnikiem paliwa, z możliwością czyszczenia z zewnątrz bez długotrwałego studzenia kotła - Wymagania dot. automatyki kotła: elektroniczna regulacja dopływu powietrza do spalania - Paliwo: miał węglowy kl. 22/12/12 wartość opałowa min. 22 MJ/kg, opcjonalnie miał kl. 20/25/12 wartość opałowa min. 20 MJ/kg - Instalacja odprowadzenia spalin, komin: zgodna z obowiązującymi standardami emisyjnymi - Instalacja grzewcza: z rur stalowych według PN EN - Wymienniki ciepła i zbiorniki: z materiału odpornego na korozję, ze znakiem DT - Układy pompowe: z 2 pompami z bezstopniową regulacją prędkości obrotowej (falowniki) (lub 1 i pompą rezerwową w magazynie - przy czasie demontażu i montażu krótszym niż 1 godzina od wystąpienia stanu awaryjnego) - Armatura i osprzęt: o ciśnieniu roboczym 6 bar - Zabezpieczenie kotłowni: zgodnie z PN - Odcięcie niepracującego kotła: automatycznie - Zabezpieczenie przed zbyt niską temperaturą powrotu: w uzasadnionym przypadku - Napełnianie i uzupełnianie wody: stacja uzdatniania wody - Parametry objęte monitoringiem (z archiwizacją danych): pomiar temperatury zasilania i powrotu w kotłach, jw. w sieci osiedlowej, pomiar zużycia ciepła (sygnał z ciepłomierza lub przepływomierza), pomiar ciśnienia dyspozycyjnego w sieci, pomiar temperatury spalin za kotłami, pomiar objętości wody uzupełniającej, sygnalizacja pracy kotłów, sygnalizacja otwarcia przepustnic za kotłami, sygnalizacja pracy pomp i wentylatorów, pomiar i sygnalizacja częstotliwości prądu za falownikami, sygnalizacja pracy podajników paliwa, sygnalizacja stanów awaryjnych (wyłączenia urządzeń), archiwizacja danych, co najmniej w okresie 1 roku, format zapisu danych xls lub txt. - Automatyczna regulacja: wysokość podnoszenia pomp, regeneracja SUW, strumień powietrza do spalania, temperatura wody za kotłem - Zabezpieczenie PPOŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami - Budynek kotłowni - funkcja: pomieszczenie hali kotłów, składu opału, żużlowni, agregatu prądotwórczego, pomieszczenia socjalne i sanitarne, magazyn, - Pomieszczenia socjalne i sanitarne: dla 2 osób na zmianie, zgodnie z przepisami - Kubatura i wysokość budynku: zgodnie z obowiązującymi przepisami - Klasa odporności pożarowej budynku: zgodnie z obowiązującymi przepisami - Wentylacja pomieszczeń technologicznych: zgodnie z przepisami i PN - Skład opału: gwarantujący bezzakłóceniową pracę kotłowni w okresie zimowym. - Skład żużla i popiołu zamknięty, z możliwością okresowej wentylacji mechanicznej, z urządzeniami mechanicznymi do załadunku żużla i popiołu - Instalacje: woda zimna, woda ciepła, kanalizacja, wentylacja, oświetlenie, instalacje zasilania urządzeń, instalacja wewnętrzna telefonu stacjonarnego (bez przyłącza), instalacja wewnętrzna Internetu (bez przyłącza), instalacja monitoringu parametrów, instalacja monitoringu terenu (opcjonalnie) - Zasilanie energetyczne awaryjne: agregat prądotwórczy przełączany ręcznie (100% - rezerwowania) - Dowóz opału: samochody samowyładowcze - Plac manewrowy plac o wymiarach umożliwiających manewrowanie typowych środków transportu węgla, z drogą dojazdową o parametrach zgodnych z przepisami o ruchu UWAGA; Wszystkie elementy robót zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, obowiązującymi normami, prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wynikającymi z uzgodnień dokumentacji budowlano-technicznej oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. 3. Roboty towarzyszące wchodzące w skład zamówienia: 1) sporządzenie instrukcji eksploatacyjnej kotłowni wraz z przeszkoleniem personelu obsługi, 2) wykonanie badań związanych z osiągnięciem założonej wydajności i sprawności wraz z monitorowaniem w okresie udzielonej gwarancji, 3) realizacja wszelkich niezbędnych robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p. ppoż., dozoru technicznego oraz wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) dla zadania I w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2) dla zadania II w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 02 8689 0007 4006 4055 2000 0010 prowadzone przez SBP Piaski O/Milejów 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach