Przetargi.pl
Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2011-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie -etap I Zakres I etapu budowy obejmuje: a) wykonanie budynku 2 (mieszczącego sanitariaty ogólnodostępne i pomieszczenia techniczne) o powierzchni zabudowy 124 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi; b) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako B) z systemem nawodnienia, odwodnienia i oświetlenia o powierzchni całkowitej 9600m2 ( 80x120) o wymiarach płyty boiska 68 x 105 m; c) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako A) z systemem nawodnienia, odwodnienia, oświetlenia i ogrzewania o powierzchni całkowitej 9600m2 ( 80x120) o wymiarach płyty boiska 68 x 105 m; d) budowa infrastruktury technicznej podziemnej i naziemnej - sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna i deszczowa, sieć elektroenergetyczna, oświetlenie terenu i boisk, instalacja odgromowa, sieć teletechniczna, sieć geotermalna/ ciepłownicza w zakresie dla I etapu; e) zagospodarowaniem terenu - w zakresie etapu I - chodniki wokół boiska B, A, oraz budynków, ciągi pieszo jezdne wraz z włączeniem do drogi, ogrodzenie terenu i ogrodzenia wewnętrzne; f) budowę trybuny T1 na 496 miejsc i T2 na 110 miejsc; g) wykonanie ciągu pieszo-jezdnego długości 450 m, szerokości 9,5 m z kostki betonowej, wraz z włączeniem jej w drogę gminną Nr 111152E Spycimierz - Zieleń oraz włączeniem w drogę dojazdową w obrębie wału przeciwpowodziowego; h) wykonanie utwardzenia terenu (działka Nr 2146/17) tłuczniem grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; i) roczny bezpłatny serwis boisk piłkarskich zgodnie z zaleceniami producenta murawy (w tym ewentualne uzupełnianie wypełnienia do wysokości zgodnej z zawartą w karcie technicznej), dodatkowo należy przeszkolić pracownika Zamawiającego w zakresie pielęgnacji boisk j) zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu niezbędnego do pielęgnacji boisk zgodnie z wytycznymi dotyczącymi sposobu serwisowania boisk. Kombajn do pielęgnacji boiska z nawierzchnią z trawy sztucznej (np. kombajn typu SMG Sport Champ z przystawkami) powinien zapewnić możliwość przeprowadzenia takich prac jak: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni z zanieczyszczeń stałych, szczotkowanie twarde w celu podniesienia włókien, spulchnienie górnej warstwy wypełnienia, czyszczenie wypełnienia z granulatu gumowego, wyrównanie poziomu wypełnienia z ewentualnym uzupełnieniem, końcowe szczotkowanie miękkie, odśnieżanie - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi sposobu serwisowania boisk. Dla boiska o nawierzchni z trawy naturalnej należy dostarczyć: ciągnik kompaktowy, urządzenie do głębokiej aeracji, urządzenie piaskujące i do rozrzucania granulatu, urządzenie wielofunkcyjne do nacinania korzeni i dosiewu perforacyjnego, kosiarka wrzecionowa, kosiarka samojezdna, szczotka z wysięgnikiem, wertykulator, odśnieżarka, rozsiewacz, opryskiwacz, wózek do malowania linii, wycinarka do darni, wycinarka do darni spalinowa, zamiatarka do boisk trawiastych i terenów zielonych, urządzenie do czyszczenia piasku boiskowego - zgodnie z zestawieniem urządzeń do pielęgnacji. k) zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 tablic wyników o wymiarach min. 300 x 200 cm; tablice muszą zawierać pola do wyświetlania: czasu meczu (w przerwach czasu rzeczywistego), części meczu, ilości zdobytych bramek (pola dwucyfrowe), nazw zespołów i reklam sponsorów; sekcje z cyframi muszą być zaopatrzone w ochronę przeciwsłoneczną, wynik i czas gry wyświetlany na cyfrach wielkości min. 30 cm, kąt świecenia min. 120 stopni; tablice muszą zapewniać całoroczne użytkowanie, być odporne na uderzenia piłką; widoczność tablicy min. 100 m. W przypadku nawierzchni boiska z trawy syntetycznej Zamawiający uzna za równoważne użycie materiałów posiadających następujące parametry: Wysokość całkowita: minimum 47 mm Kolor włókien: zieleń w jednym lub dwóch odcieniach Włókno: polietylen lub poliolefin, monofil, Gęstość splotów minimum: 10.000m2 Wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy lub termoplast Gęstość włókien: minimum 150.000m2 Ciężar włókna minimum 15000 DTEX Po wybudowaniu boiska z nawierzchnią z trawy syntetycznej wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zlecić wykonanie certyfikacji boiska i uzyskać certyfikat FIFA 2 STAR. Przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego należy uzyskać pozytywne wyniki badań laboratoryjnych wykonanych przez laboratorium akredytowane przez FIFA. Teren na którym zaprojektowany jest budynek 1 należy obsiać trawą. W ramach realizacji I etapu należy wykonać wszelkie prace (w tym rozprowadzenie sieci zewnętrznych i wewnętrznych) niezbędne aby umożliwić wykonanie kolejnych etapów inwestycji, bez degradacji elementów już wykonanych. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w Uniejowie, na obszarze Natura 2000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, a także w wyciągu z dokumentacji technicznej w wersji papierowej i w pełnej dokumentacji technicznej w wersji elektronicznej, załączonych do SIWZ. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Uwaga: Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. Równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tę równoważność. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny:45.00.00.00 - 7 Roboty budowlane Przedmiot dodatkowy: 45.11.12.00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45.26.23.00 - 4 Betonowanie; 45.26.23.10 - 6 Zbrojenie; 45.26.25.00 - 6 Roboty murarskie; 45.22.31.00 - 7 Montaż konstrukcji metalowych; 45.26.12.10 - 9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45.32.00.00 - 6 Roboty izolacyjne; 45.41.0000 - 4 Tynkowanie; 45.42.10.00 - 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45.43.21.00 - 5 Kładzenie i wykonywanie podłóg; 45.43.10.00 - 7 Kładzenie płytek; 45.42.11.60 - 3 Instalowanie wyrobów metalowych; 45.44.21.00 - 8 Roboty malarskie; 45.45.00.00 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45.23.32.00 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45.34.00.00 - 2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego; 45.33.11.00 - 7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 45.31.31.00 - 6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego; 45.23.32.20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45.23.23.00 - 5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych; 45.31.43.00 - 4 Instalowanie infrastruktury okablowania; 45.31.21.00 - 8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych; 45.21.22.00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych; 45.30.00.00 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45.33.00.00 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne; 45.33.10.00 - 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45.33.22.00 - 5 Roboty instalacyjne hydrauliczne; 45.33.23.00 - 6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 45.23.13.00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów odprowadzania ścieków; 45.23.11.00 - 6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów; 45.33.11.10 - 0 Instalowanie kotów 45.33.1200 - 8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 16.70.00.00 - 2 Ciągniki; 34.39.00.00 - 7 Akcesoria do ciągników; 16.31.10.00 - 8 Kosiarki do trawników; 16.31.11.00 - 9 Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych; 16.50.00.00 - 0 Przyczepy lub naczepy samo załadowcze i wyładowcze do celów rolniczych; 43.31.30.00 - 0 Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 1. Wadium należy wnieść w wysokości 400.000,00zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2002r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 31 9263 00000209 1750 2002 0101 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4 a i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 listopada 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uniejow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach