Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Wilkowicach etap IV

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Wilkowicach etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w Wilkowicach etap IV. 2. Zakres prac do wykonania : 1) ul. Osiedle Słoneczne, odcinki między studniami S3-S6; S12-S13; S14-S16; a) budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW ? 200 mm (SN 8 kN/m2) - 290,00 m. 2) ul. Wschodnia, odcinek między studniami S4-S6 a) budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW ? 200 mm (SN 8 kN/m2) - 100,00 m, 3) ul. Różana (kanał A) a) budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW ? 200 mm (SN 8 kN/m2) - 161,00 m. 4) ul. Boczna (kanał B) a) budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW ? 200 mm (SN 8 kN/m2) - 67,00 m. Uwaga : 5) Rurociągi grawitacyjne wykonać z rur PVC o przekroju jednorodnym, SN 8kN/m2, litych z wydłużonym kielichem z uszczelką i pierścieniem plastikowym zabezpieczającym uszczelkę przed przesunięciem i demontażem, zamontowane fabrycznie w sposób trwały na stałe. 6) Studnie kanalizacyjne betonowe (dennica monolityczna wraz z kinetą), kręgi oraz zwężki wyprodukowane powinny być z betonu siarczanoodpornego HSR (odporność chemiczna na klasę ekspozycji XA 3 -zgodnie z PN-EN206-1) beton C 40/50, W8, o nasiąkliwości < 5 % (również w kinecie). Nośność zwężki min. 500 kN. Elementy studni łączyć na uszczelki elastomerowe, samosmarujące zgodnie z PN-EN 681-1. Studnie powinny być wyposażone w stopnie złazowe stalowe, powlekane tworzywem sztucznym w kolorze jaskrawym, zgodnie z PN-EN 13101. Studnie powinny odpowiadać wymogom normy PN-EN 1917. Zwieńczenie studni powinny stanowić włazy żeliwne klasy D 400, wypełnione betonem. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych Dokumentacjach Projektowych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót są istotnymi elementami zamówienia i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 8) Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Inspektora nadzoru, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : 3.1 Obsługą geodezyjną (wytyczenie, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - 3 kpl. 3.2 Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót - 1 kpl. 3.3 Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze - 2 kpl. (papierowo i na płycie CD), 3.4 Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu w pasie dróg - 1 kpl. 3.5 Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji. 3.6 W przypadku konieczności dokonania wymiany gruntu w zakresie większym niż wynika to z przedmiaru robót i dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany gruntu w ramach umowy ryczałtowej. 3.7 Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 1 kpl. 3.8 Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 3.9 Ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami. 3.10 Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 3.11 Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. 3.12 Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi badanie szczelności rurociągów). 3.13 Doprowadzeniem na teren budowy energii elektrycznej i bieżącej wody, stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia energii i wody oraz ponoszenia kosztów zużycia energii i wody w okresie realizacji robót. 3.14 Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 3.15 Utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy. 3.16 Koordynowaniem prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 3.17 Prowadzeniem dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym w tym dziennika budowy i udostępnianie do zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. 3.18 Zapewnieniem dozoru mienia na terenie budowy. 3.19 Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. 3.20 Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji projektowej lub przetargowej, a wynikające z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny Wykonawcy. 3.21 Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji projektowej lub przetargowej, a wynikające z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny Wykonawcy. Powyższy zakres należy uwzględnić w cenie oferty. 4. Zamawiający wskaże miejsce wywozu nadmiaru gruntu. 5. Zamawiający sporządzi projekt organizacji ruchu dla robót w pasie dróg gminnych i dostarczy Wykonawcy 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł. (słownie : sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach