Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Dąbrowa etap I - Zp/341/34/09

Wójt Gminy Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 00053588200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Dąbrowa etap I - Zp/341/34/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV : 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 2. Przedmiotem niniejszego postępowania jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Dąbrowa etap I . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót - należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy) , a nie służący do obliczenia ceny ofertowej. 3. W związku z ty, że projekt budowlany opracowany jest na zakres szerszy niż zakres przedmiotowego postępowania, Zamawiający przedstawia zakres zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania , zgodnie z poniższym zestawieniem . 4.1. zakres niniejszego postępowania nazywany dalej - pakietem nr 1 ( zakres objęty projektem współfinansowanym przez UE) : a) Rurociąg tłoczny 1xPEHD ? 160mm 1x451mb od Z8 do pompowni Pt5. b) Montaż samej pompowni Pt5. wraz z infrastruktura towarzyszącą. c) ul. Szkolna od: S154a,S154b,S154c,S154d,S154,S155,S156,S157,S158,S159,S160,S161,S162,S163, S164,S165,S166,S166a,S166b,S167,S167a,S168,S169,S170,S171,S172,S173,S174, S175,S176,S177,S178 P79,P78,P77,P76,P75,P74,P73,P72,P71,P70,P69a,P68,P67,P66,P65,P64,P63,P62,P61,P60,P221,P222,P223, do P224. d) ul. Poprzeczna od: S2,S434,S435,S436,S437,S438,S439,S440,S441,S442,S443,S444,S445,S446,S447, S448,S449,S450,S451,S452 P243,P242,P241,P240,P239,P238,P237,P236,P235,P234,P233,P232a,P232,P231,P230,P229,P228,P227,P226,do P225. e) ul. Leśna od: S178,S179,S182,S183,S180,S181,S181a do pompowni Pt5,S181,S181b do S0 S0,S1,S2,S3,S4,S5,S6,S7,S8,S9,S10,S11,S12,S13 P92,P91,P90,P89,P88,P87,P86,P85,P84,P83,P82,P81, do P80. 4.2. zakres niniejszego postępowania nazywany dalej - pakietem nr 2 ( zakres nie objęty projektem współfinansowanym przez UE) : a) Rurociąg tłoczny 1xPEHD ? 160mm 1x451mb od Z8 do pompowni Pt5 5. Dodatkowe wymagania Zamawiającego : 1. W cenę oferty należy skalkulować monitorowanie sieci grawitacyjnej ( z zapisem na płytę CD-R) tylko i wyłącznie w czasie obecności przedstawiciela przyszłego użytkownika lub inwestora. 2. Do budowy sieci kanalizacyjnej należy zastosować rury i kształtki kamionkowe kielichowe od wewnątrz glazurowane według PN-EN 295. 3. Ze względu na istniejące warunki gruntowo wodne należy przewidzieć możliwość pompowania wody z wykopów. 4. Współczynnik zagęszczenia zasypek jaki należy osiągnąć nie mniejszy niż 1,0 w skali Proctora do głębokości 1,5m od niwelety drogi o nawierzchni utwardzonej lub też drogi gruntowej. 5. Na szerokości wykopu w drogach o nawierzchni nieutwardzonej( drogi gruntowe) do głębokości 0,2 m od niwelety drogi należy uzupełnić wykop kruszywem pobudowanym o frakcji 16-32mm. 6. Wykonawca opracuje i uzgodni projekt organizacji ruchu na czas budowy. 7. Odtworzenie (przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego) na szerokości wykopu dotyczącego zakresu określonego w pakiecie nr 1, należy skalkulować i wliczyć w koszty tego pakietu , pozostałą szerokość odtworzenia (przywrócenia nawierzchni do stanu pierwotnego) należy skalkulować i wliczyć w koszty pakietu nr 2. 6. Jeżeli w dokumentacji lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta należy odczytywać je jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji przetargowej pod warunkiem zapewnienia materiałów i urządzeń o parametrach nie mniejszych niż. te minimalne określone w tej dokumentacji . W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 7. Organizacja placu budowy należy w całości do Wykonawcy. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo na placu budowy oraz za odpowiednie zabezpieczenie placu budowy przed wejściem osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: b1) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : - min. 2 roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej , każda o wartości min. 3.500.000,00 zł brutto i dł. min. 2.800,00 mb , w tym przynajmniej jedna z nich wykonana była z rur kamionkowych, b2) dysponują lub będą dysponowali : - kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - kierownikiem robót drogowych , który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącymi członkami właściwej Izby Inżynierów lub posiadającymi wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany Wykonawca ma siedzibę, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 1.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z : - min. 2 roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej , każda o wartości min. 3.500.000,00 zł brutto i dł. min. 2.800,00 mb , w tym przynajmniej jedna z nich wykonana była z rur kamionkowych , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 1.3. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w przedmiotowym wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. 1.4. Dokumenty stwierdzające, że : - kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - kierownik robót drogowych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - ww. osoby są członkami właściwej Izby Inżynierów i posiadają aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków lub posiadają wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany Wykonawca ma siedzibę, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 1.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 Pzp wg załącznika do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (poświadczona za zgodność z oryginałem musi być każda zapisana strona dokumentu). 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 9.1, SIWZ , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. Dokumenty , o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach