Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Krówniki etap IV

Gmina Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6704800 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemyśl
    ul. Borelowskiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6704800 w. 34
    REGON: 65090029800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Krówniki etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym przetargiem, jest wykonanie robót budowlanych w branży kanalizacyjnej polegającej na wykonaniu przepompowni ścieków w miejscowości Krówniki. Na zakres rzeczowy zadania składa się wykonanie następujących robót: - przepompownia ścieków P-1 typ PS 150-N-600-P kpl 1, - komora pomiarowa kpl 1, - przepływomierz elektromagnetyczny dn= 80 mm kpl 1, - zasuwa nożowa dn= 300 mm, 1 szt, - ogrodzenie z siatki 58 m, - przyłącza wewnętrzne energetyczne: - rozdzielnica ZP (Obudowa izolowana na fundamencie), - linia kablowa NN - kabel YKY 5x10 mm2 14/18 m (trasa/kabel), - linia kablowa NN - kabel YKY 3x25 mm2 25/29 m, - linia kablowa NN - kabel YKY 3x 4mm 2 18/23 m, - latarnia oświetleniowa, slup stalowy sześciokątny H=6,0 m, oprawa oświetleniowa SGS 50 W. 4. Ponadto Wykonawca: a) odpowiada za jakość wykonania zamówienia, za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) ponosi koszt pełnej obsługi geodezyjnej, koszt urządzenia, zagospodarowania i dozoru placu budowy, koszt sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej w trzech egzemplarzach i poniesie opłaty z tym związane; c) wykonawca wykona i zapewni niezbędną ochronę budowy oraz zabezpieczy teren pod względem oznakowania robót prowadzonych przy pasie drogowym, d) ewentualne odszkodowania pokrywa Wykonawca, e) wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie powstałe w procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/ lub magazynowane w sposób przyjazny środowisku, co oznacza, że wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawa o odpadach (Dz.U. z 2007 r. nr 39, poz. 251), f) w celu wykonania i odbioru gotowego przedmiotu zamówienia wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną ( agregat), g) wykonawca wykona niezbędna dokumentację techniczno prawną do wykonania zasilania przepompowni ścieków przez Zakład Energetyczny w Przemyślu, 4. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w terenie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia, celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do wyceny robót, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Projekt budowlany został opracowany przez: Projektowanie i Nadzory Lelek, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1. 7. Wymagany termin gwarancji na roboty budowlane i zainstalowane urządzenia 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przez zamawiającego. UWAGA: A. Z uwagi na uwarunkowania terenowe Zamawiający wymaga szczególnie dokładnego zapoznania się z warunkami wykonania planowanych robót w miejscu ich przyszłej realizacji oraz wykonania robót zgodnie z dostarczonymi w dokumentacji projektowej profilami i rzędnymi posadowienia. Każdy z Wykonawców ponosi skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu planu budowy. B. Wykonawca ma obowiązek zapewnić odtworzenie nawierzchni zajmowanych dróg i chodników w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez właściwy urząd, zarządcę pasa drogowego lub nieruchomości gruntowej, koszt zajęcia pasa drogowego, koszt oznakowania pasa drogowego, koszt wykonania tymczasowej drogi dojazdowej, wszelkie koszty związane z pokryciem ewentualnych szkód użytkownikom posesji, koszt odtworzenia dróg i terenów zielonych, koszt zagęszczenia gruntów, - wszystkie wymienione koszty należy przewidzieć w wycenie oferty. C. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie prób, pomiarów szczelności potwierdzone stosownymi protokołami - koszty te należy uwzględnić w wycenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestniczenie w postępowaniu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej oraz podmiotów tych wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP) - wykażą co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy przepompowni ścieków o wartości szacunkowej co najmniej 80.000,00 złotych , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wykażą, że dysponują odpowiednio lub będą dysponować wykwalifikowanym personelem, w tym osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. 1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym; 1. 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 4 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 2 do SIWZ, - należy załączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy w zakresie budowy sieci sanitarnych , wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia Izby Inżynierów Budownictwa , potwierdzonych za zgodność z oryginałem; uprawnienia osoby w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 2.2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i miejsca ( minimum 1 inwestycja w zakresie budowy przepompowni ścieków o wartości co najmniej 80.000,00 złotych, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie) - zał. Nr 3 do SIWZ, Uwaga: nie zamieszczać referencji niezwiązanych z zakresem projektu. 2.3 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał. Nr 6 do SIWZ. 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych wyżej. Oferta wspólna. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 2 i 3 muszą spełniać oni łącznie. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Wykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej siwz Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców; 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców, 3) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt 1.2,1.3, natomiast oświadczenie (poz. 1.4) w ich imieniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika o którym mowa w ppkt. 2.1. 4) Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach