Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzenia kursu POSADZKARZA dla 14 skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzenia kursu POSADZKARZA dla 14 skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Celem kursu jest uzyskanie wiedzy i umiejętności zawodowych w zawodzie posadzkarz. 2.Liczba osób do przeszkolenia - 14 skazanych 3.Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić 145 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować 125godzin. 4.Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem niedziel i świąt, (nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie) z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa. Czas trwania kursu nie powinien być dłuższy niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy. 5.Program kursu powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: 1)bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku posadzkarz 2)maszyny, sprzęt, narzędzia pracy, materiały, technologie 3)rysunek zawodowy 4)przygotowywanie podłoża, wykonywanie zabezpieczeń izolacyjnych 5)przygotowywanie mieszanek cementowych, lastrykowych itp. sposobem ręcznym.  6)przygotowywanie klejów, kitów, lepików, mas plastycznych 7)dobieranie płytek podłogowych o odpowiednich wzorach i kolorach 8)wykonanie podłóg i okładzin ścian z płytek 6.Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz wskazać miejsca, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne. 7.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom kursu: 1)odzież ochronną oraz materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy oraz liście stanowiącej załączniku nr 3 do Umowy. 2)sprzęt i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu: młot wyburzeniowy 1 szt., niwelator laserowy 1szt., przecinarka tarczowa 1szt., odkurzacz budowlany 1 szt., taczka 3 szt., łopata 5 szt., łopata szpadel - 5 szt., kilof 2.5 kg 2 szt., mieszarka 1 szt., szlifierka 1 szt., betoniarka 1 szt., przecinak ślusarski 6 szt., 3)materiały do wykonania zajęć praktycznych, z zastrzeżeniem, że koszt materiałów musi wynieść 40% ceny kursu posadzkarza, 8.W ramach zajęć praktycznych z materiałów zakupionych przez Wykonawcę uczestnicy kursu wykonają 115m2 posadzki z płytek gresowych, o wymiarach 30 x 30, gatunek 1, w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, w czterech celach mieszkalnych wskazanych przez Zamawiającego. 9.Podczas prowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca będzie zobowiązany: 1)nadzorować i dbać o prawidłowe wykonanie posadzki w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi dotyczącymi wykonania i odbioru robót, 2)dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas wykonywania prac, 3)konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu. 10.Kurs powinien zakończyć się egzaminem, który przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin kursu. Każda osoba, która ukończy kurs z oceną pozytywną otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31 poz. 216) oraz potwierdzi jego odbiór własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy. Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. 11.Wykonawca zobowiązany będzie: 1)przed rozpoczęciem kursu wykonać wszystkim uczestnikom badania lekarskie o których mowa w § 35 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych, celem uzyskania zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia kursu, 2)przed rozpoczęciem kursu ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu oraz kadrę prowadzącą zajęcia praktyczne i teoretyczne. Lista uczestników zostanie dostarczona do Wykonawcy 2 dni przed rozpoczęciem kursu, 3)prowadzić kurs zgodnie z programem, który stanowi integralną część umowy, 4)prowadzić odrębną dokumentację przebiegu kształcenia: a)program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c)protokół z egzaminu, d)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji. 5)prowadzić imienne listy obecności dla uczestników kursu i wykładowców, na których będą potwierdzać obecność składając własnoręczny podpis długopisem koloru niebieskiego lub zielonego. 6)przeprowadzić wśród uczestników ankietę końcową oceniającą kurs, 7)przechowywać i udostępniać dokumentacje księgowo - finansowo zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi, 8)dostarczyć Zamawiającemu wraz z fakturą VAT lub rachunkiem w terminie do 3 dni od zakończenia kursu kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: a)dziennik zajęć, b)listy obecności uczestników i wykładowców, c)ankiety oceniające kurs, d)listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej i materiałów szkoleniowych wg. Załącznika nr 2 i nr 3 do Umowy, e)kserokopie wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i ukończenie kursu, f)listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu wg. Załącznika nr 4 do Umowy, g)dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, h)protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego, i)podpisany protokół odbioru usługi, którego wzór stanowi Załacznik Nr 1 do Umowy, 12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas kursu. 13.Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w całości, bez możliwości powierzenia innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części. 14.Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących w jednostkach organizacyjnych więziennictwa. 15.Dokumentacja kursu oraz program nauczania muszą spełniać warunki określone w przepisie §32 z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. nr 47 poz. 315). 16.Materiały szkoleniowe, dokumentacja kursu powinny zawierać logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiające identyfikację źródeł jego finansowania Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 17.Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. 18.W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę godzin kursu, w których skazany nie uczestniczył. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie ( przed ukończeniem 20% zajęć) bądź nie przystąpienia skazanego do kursu Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego (z listy rezerwowej), który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych niniejszą umową. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 19.Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia kursu i wizualizacji. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursu, w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655, z 2008r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227 poz.1505, oraz z 2009r. Nr 19 poz. 101) tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a)działają na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31 poz.215). b)posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, c)posiadają akredytację placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych wydaną przez Kuratora Oświaty zgodną z przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a)posiadają doświadczenie w realizacji kursów i przeprowadzili co najmniej 3 kursy o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każdy i przeszkolił min. 10 osób na każdym z nich w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, b)dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia kursu określonego w zamówieniu, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ust.1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655, z 2008r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227 poz.1505, oraz z 2009r. Nr 19 poz. 101) na druku stanowiącym Załacznik Nr 2 do specyfikacji oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu następującymi dokumentami: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, 3)akredytację placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych wydaną przez Kuratora Oświaty zgodną z przedmiotem zamówienia, 4)wykaz wykonanych kursów zgodnie z przedmiotem zamówienia w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartościom kursowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców( Załącznik Nr 4 do Specyfikacji), oraz załaczenia dokumentów potwierdzających, ze te kursy zostały wykonane należycie, 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach