Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Chludowie, gmina Suchy Las

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8125161 , fax. 061 8125212
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 13 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8125161, fax. 061 8125212
    REGON: 00054933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: suchy-las wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Chludowie, gmina Suchy Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnej w Chludowie, gmina Suchy Las, zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną opracowaną przez firmę Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze BIOSYSTEM, os. Czecha 21 m.10, 61-287 Poznań. Szczegółowy zakres prac, który wynika z dokumentacji projektowo - technicznej i kosztorysu, obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze i ziemne; - demontaż nawierzchni; - odtworzenie nawierzchni (asfalt) - ok. 1825m?; - kanał z rur kanalizacyjnych PVC fi 250 - ok. 1217mb; - wykonanie drenażu z rur NPCW fi 80 - ok. 1200mb; - kanał z rur ciśnieniowych PE fi 110 - ok. 170mb; - dostawa i montaż pompowni ścieków - 1 szt.; - kanał z rur kanalizacyjnych PVC fi 160 - 450mb; - roboty inne; - koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót; - dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji (opłaty te należy uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej). - zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w kwocie: 70.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca dysponuje: osobą/osobami, które: A. dla Kierownika Robót Drogowych: 1.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. B. dla Kierownika Robót Instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - sanitarnych: 1.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym nim terminem ważności. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jako wykonawcy zrealizowali roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2004-2008) za kwotę łącznie minimum: 4.000.000,00 złotych (słownie złotych: cztery miliony). Uwaga!: Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o wykonanych pracach przez Wykonawcę, na podstawie złożonych w ofercie referencji. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.00,00 zł., ważne na dzień składania i otwarcia ofert z zastrzeżeniem zapisu § 20 pkt. 9 umowy z Wykonawcą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oferta musi zawierać: 1. Właściwe Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 4. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 5. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. a) należy dołączyć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 10. Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 11. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 12. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie kosztorysem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 13. Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.7. 14. Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie wykonania przelewu, kopia złożonej gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia). W przypadku wniesienia wadium w gotówce- należy dołączyć informację (oświadczenie Wykonawcy) na jakie konto należy dokonać zwrotu wadium - druk Nr 2.8. 15. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej - Druk Nr 2.9. 16. Harmonogram rzeczowo - finansowy zadania _Druk Nr 2.10. 17. Aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. 18. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 19. Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 20. Wyceniony przedmiar robót sporządzony przez Wykonawcę, zgodny z załączonym przedmiarem. 21. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach