Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej - ul. Na Skraju w miejscowości Raszyn i Rybie - kontrakt nr 1.2.2b

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2010-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej - ul. Na Skraju w miejscowości Raszyn i Rybie - kontrakt nr 1.2.2b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kanalizacja budowana jest w miejscowościach Raszyn i Rybie .Kanał oraz pompownie zlokalizowane są w psie drogowym ulicy Na Skraju stanowiącej drogę będąca w Zarządzie Miasta Stołecznego Warszawy dla której inwestor otrzymał dostęp. Projektowane przykanaliki zlokalizowane są w ulicach do granicy działki, dalej na odległość ok. 2 metrów wprowadzone są na teren prywatny i zakończone studzienką, część przykanalików zaprojektowano wyłącznie do granicy działki. Zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym zostaną wykonane trzy przepompownie zlokalizowane przy ul. Krzywej, Orzechowej, Przelotowej. W ramach przedmiotowej inwestycji zostanie wykonany: - kanał ?200 - 1725,00mb - przyłącza ?160 - 379,80 mb (59 szt.) - studzienki kanalizacyjne ?400 - 59 szt. - kanał tłoczny ?110 - 123,5 mb - przepompownie - 3 szt. Przyjęta technologia grawitacyjnego układania kanałów ze spadkami w kierunku kolektorów oraz pompowniami z przewodami tłocznymi. Kanalizacja włączona zostanie do istniejącego kanału w drodze do oczyszczalni i za pośrednictwem tego kanału do oczyszczalni ścieków w Falentach. Zaprojektowano przykanaliki prowadzące od kanału głównego do I-szej studzienki na terenie posesji łącznie z tą studzienką. Zagłębienie kanału na terenie zmienia się w zakresie ok. 1.3 do 5.10. Na kanale zaprojektowano studnie rewizyjne ? 1,20 m betonowe i ? 0,40 PCV, Włączenie przykanalików do kolektora ulicznego zaprojektowano poprzez studnie rewizyjne i trójniki PCV ? 200/160 i ? 250/160. Na terenie posesji zaprojektowano studzienki ? 0,40 m PCV. Dokumentacja geologiczna stwierdza występowanie wody gruntowej na niektórych odcinkach kanału co należy przewidzieć przy sporządzaniu oferty Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów zamiennych tego samego rodzaju i nie niższej jakości, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zamiana nie może stanowić podstawy do żądania podwyższenia zapłaty. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i pompowniami ścieków. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest w projektach budowlanych. Wykonawca przedstawi w ofercie wycenę zgodną z zakresem robót określonym dokumentacją techniczną obejmującą pełny zakres zamówienia. Materiały z rozbiórki nawierzchni podbudowy dróg, nadmiar piasku itp. do odwiezienia na zwałke, należy wycenić w/g kalkulacji indywidualnej, zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki. Zabronione jest zasypywanie wykopów gruzem. Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie następujących czynności: - wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu, - organizacji ruchu na czas budowy, - zajęcie pasa drogowego - opłata m2/dobę według stawek obowiązujących i naliczonych przez zarządcę drogi, - odbudowa istniejącej nawierzchni ulic, - zabezpieczenie dojazdu i dojścia mieszkańców do posesji poprzez wykonanie przejść i utrzymanie porządku na budowie - zagęszczenia gruntu, - badań geologicznych w zakresie zagęszczenia gruntu po zasypaniu, - organizacji placu budowy i zaplecza budowy, - zasilenia w energię elektryczną placu budowy, - opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy, - pełnej obsługi geodezyjnej: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD, - wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach, - zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.), Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania koniecznych robót dodatkowych, jeżeli potrzeba taka wyłoni się w trakcie robót. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zmawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Gwarancja 1. Minimalna gwarancja jakości na wykonany przedmiot umowy wynosi 36 miesięcy i liczona będzie od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego robót dla każdego etapu osobno 2. W przypadku gdy producent udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony w ust. 1 obowiązuje gwarancja producenta. Okres gwarancji liczony jest od dnia odbioru końcowego robót dla każdego etapu osobno . 3. Wykonawca odpowiedzialny jest z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, w ciągu 36 miesięcy po dokonaniu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 4. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 5. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji lub rękojmi oferta, jako nie spełniająca wymagań zostanie odrzucona. 6. W przypadkach wykonania napraw gwarancyjnych - okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas wykonania naprawy (liczony od daty zgłoszenia przez Zamawiającego - do daty protokolarnego odbioru usunięcia usterek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 05 8004 0002 2001 0000 0316 0014 Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.5. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ w pokoju nr 106 tut. Urzędu przed terminem otwarcia ofert. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 8.6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 30-09-2010 r. do godz. 10:00 8.7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8.8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 8.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.13. 8.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach