Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej

Gmina Doruchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-505 Doruchów, ul. Kępińska 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7315677, 7315166 , fax. 062 7315687
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Doruchów
    ul. Kępińska 13 13
    63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7315677, 7315166, fax. 062 7315687
    REGON: 25085500900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Doruchów składającej się z dwóch zadań. Zadanie I - Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami i przyłączami w m. Doruchów, Zalesie, Stara Kuźnica. Zadanie II - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w m. Emilianów. 2. Planuje się wykonać kanalizację sanitarną w miejscowościach: Doruchów, Zalesie, Stara Kuźnica, Emilianów. 3. Podstawowy zakres prac obejmuje wykonanie: Zadanie I - Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami i przyłączami w m. Doruchów, Zalesie, Stara Kuźnica. 1) Grawitacyjnych kolektorów kanalizacyjnych z rur PCV o śr. 200mm - 2368 mb 2) Kolektorów kanalizacyjnych ciśnieniowych o śr. 80 mm. - 1373 mb. 3) Studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych o śr. 450 mm z PCV - 57 szt. 4) Studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych o śr. 1000mm betonowych - 8 szt. 5) Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 160 mm zakończone studzienkami kanalizacyjnymi przykryte włazem żeliwnym w ilości - 56 szt. 6) Przepompownie ścieków z polimerobetonu o śr. 1000 mm wyposażone w dwie pompy zatapialne - 3 szt. 7) Robót ziemnych i towarzyszących. Zadanie II - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w m. Emilianów. 1) Grawitacyjnych kolektorów kanalizacyjnych z rur PCV o śr. 200mm - 950,00mb 2) Kolektorów kanalizacyjnych ciśnieniowych o śr.j 80 mm. - 393,0 mb. 4) Studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych o śr. 1000mm betonowych - 23 szt. 5) Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 160 mm zakończone studzienkami kanalizacyjnymi przykryte włazem żeliwnym o klasie nośności 12,5 t - 17 szt. 6) Przepompownie ścieków z polimerobetonu o śr. 1000 mm wyposażone w dwie pompy zatapialne - 1 szt. 7) Robót ziemnych i towarzyszących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 35.000,00 zł. należy wnieś w formie gotowkowej na rachunek Urząd Gminy w Doruchowie Bank Zachodni WBK S.A. I O/Ostrzeszów 12109011730000000017006084 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.(Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zmianami) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz. 1655 z póź. zm.) i spełniają warunki określone w SIWZ oraz wnieśli wadium w wysokości 35.000,00zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty dołączają: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w trybie artykułu 22 ust. 1 i o nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu do składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu do składania ofert oraz pozostałych dokumentów wymienionych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach