Przetargi.pl
Budowa kanalizacji i wodociągu w 6 lokalizacjach na terenie Gminy Łagów

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, ul. Iwańska 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 307 40 33, 307 41 21 , fax. (041) 307 42 36
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Iwańska 11 11
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, fax. (041) 307 42 36
    REGON: 00054531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji i wodociągu w 6 lokalizacjach na terenie Gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane związane z rozbudową infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Łagów, przedmiotowa inwestycja obejmuje realizację następujących zadań: Zadanie 1: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej ul. Bardzka w kierunku Sędka Zakres zadania obejmuje wykonanie: - Budowę kolektora śr. 200 PVC -L=327 m - Wykonanie przewiertu - 12 m - Ilość studzienek śr. 1200 mm na kolektorach głównych - szt. 13 - Długość przyłączy kanalizacyjnych -śr. 160 PVC- 20 m - Ilość studzienek śr. 1200 mm na przyłączach kanalizacyjnych szt. 2 Zadanie nr 2 : Rozbudowa kanalizacji sanitarnej ul. Dule w kierunku Jaskini Zbójeckiej Zakres zadania obejmuje wykonanie: - Budowę kolektora śr. 200 PVC - L=274 m, śr. 40 PVC - L=7 m - Ilość studzienek śr. 1200 mm na kolektorach głównych - szt. 11 - Długość przyłączy kanalizacyjnych -śr. 160 PVC- L=27 - Ilość studzienek śr. 1200 mm na przyłączach kanalizacyjnych szt. 4 Zadanie nr 3: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej ul. Opatowska w kierunku Jaskini Zbójeckiej Zakres zadania obejmuje wykonanie: - Budowę kolektora śr. 200 PVC - L=221 m - Ilość studzienek śr. 1200 mm na kolektorach głównych - szt. 4 - Długość przyłączy kanalizacyjnych -śr. 160 PVC-L=10 m - Ilość studzienek śr. 1200 mm na przyłączach kanalizacyjnych szt. 2 Zadanie nr 4: Rozbudowa wodociągu ul. Dule w kierunku Jaskini Zbójeckiej Zakres zadania obejmuje wykonanie: - Długość wodociągu śr. 90 PVC- L=62 - Ilość przyłączy wodociągowych sz. 1 - Długość przyłączy wodociągowych śr. 40 PE-L=3,0 m - Studzienka wodomierzowa śr. 1200 na przyłączu- szt.1 Zadanie 5: Rozbudowa wodociągu ul. Opatowska w kierunku Jaskini Zbójeckiej Zakres zadania obejmuje wykonanie: - Długość wodociągu śr. 90 PVC- L=501 m - Wykonanie przewiertu sterowanego horyzontalnego rurociągiem przewodowym śr. 90 PE L=68, - Hydrant przeciwpożarowy DN 80-szt. 2 - Ilość przyłączy wodociągowych szt. 6 - Długość przyłączy wodociągowych śr. 40 PE-L=90 m - Studzienka wodomierzowa śr. 1200 na przyłączu- szt.3 Zadanie 6: Rozbudowa wodociągu ul. Iwańska Zakres zadania obejmuje wykonanie: - Długość wodociągu śr. 90 PVC - L=604 m , długość wodociągu śr. 40 PVC -L=47m. - Wykonanie przewiertu sterowanego horyzontalnego rurociągiem przewodowym śr. 90PE L=48, - Hydrant przeciwpożarowy DN 80-szt. 2 - Ilość przyłączy wodociągowych szt. 4 - Długość przyłączy wodociągowych śr. 40 PE-L=85m - Studzienka wodomierzowa śr. 1200 na przyłączu- szt.1 Zadanie 7: Rozbudowa wodociągu w m. Winna Zakres zadania obejmuje wykonanie: - Długość wodociągu śr. 90 (PE, PEHD) L=335,50 m; 110 PVC - L=72 m - Ilość przyłączy wodociągowych szt. 4 - Długość przyłączy wodociągowych śr. 40 PE-L=38 m - Studzienka wodomierzowa śr. 1200 na przyłączu- szt.1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysiące) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. ). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS O-Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 - Wadium - IB. 341-42-09 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu (wpłaty) należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymagany przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 5. Zamawiający wezwie również w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Potencjał kadrowy -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby do oferty zostały dołączone poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej lub równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wraz z kserokopią aktualnych zaświadczeń potwierdzających członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) b) drogowe lub równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wraz z kserokopią aktualnych zaświadczeń potwierdzających członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie 2.2.Doświadczenie zawodowe- wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych min. 3 , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykonawca ma obowiązek złożyć powyższe dokumenty w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem za zgodność z oryginałem i podpisem osób podpisujących ofertę (za zgodność z oryginałem musi być podpisana każda zapisana strona kopii).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lagow-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach