Przetargi.pl
Budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie - projekt techniczny

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie - projekt techniczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot opracowania projektowego Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu technicznego budowy drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie w pasie drogowym i pasie kolejowym linii kolejowej nr 29 - przejazd w m. Dalekie - Tartak. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 2. Zakres opracowania Zakres dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowy drogi powiatowej nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie (na dł. ok. 10,5 + 1,5 km) obejmuje: 1) przebudowę istniejącej jezdni z ułożeniem nowej nawierzchni bitumicznej wraz z niezbędnymi poszerzeniami i zjazdami, 2) budowę nowych ciągów pieszo-rowerowych na całej długości projektowanego odcinka, 3) budowę elementów odwodnienia powierzchniowego, 4) wycinkę drzew w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji, 5) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu. Uwaga: Opracowanie projektowe powinno ograniczyć się do istniejącego pasa drogowego w jego szerokości wyznaczonej aktualnymi granicami ewidencyjnymi działek, na których znajduje się droga. Wszelkie rozwiązania projektowe wymagające zmiany granic ewidencyjnych istniejącego pasa drogowego będą wymagały akceptacji Zamawiającego. 3. Skład dokumentacji projektowej W skład zamawianej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Nowa Wieś - Porządzie wchodzą następujące elementy: 1) projekt koncepcyjny opracowany w zakresie drogowym, składający się z części graficznej i opisowej, 2) wykonanie odpowiednich map do celów projektowych, 3) projekt budowlano-wykonawczy obejmujący: przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej z wykonaniem niezbędnych poszerzeń jezdni oraz odwodnieniem powierzchniowym jezdni rowy przydrożne, przepusty, budową zjazdów i ciągów pieszo-rowerowych, 4) projekt wykonawczy stałej organizacji ruchu, 5) przedmiar robót sporządzony z podziałem na charakterystyczne etapy robót, z nazwami i kodem według wspólnego słownika zamówień (CPV), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072, 6) kosztorys inwestorski sporządzony z podziałem na charakterystyczne etapy robót - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku Dz. U. Nr 130, poz. 1389, 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072, 8) wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2003 r. (Dz.U. Nr 120, poz. 1126), 9) oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji oraz że jest zweryfikowana i posiada odpowiednie uzgodnienia, 10) karta informacyjna przedsięwzięcia o której mowa w art. 96 ust. 3 pkt 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008r. Dz.U. Nr 199, poz. 1227, 11) raport oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego (w przypadku, gdy właściwy organ nałoży obowiązek wykonania raportu). Uwaga: Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie, wymagane przepisami, uprawnienia. Opracowana dokumentacja powinna zawierać wszelkie niezbędne rozwiązania projektowe i uzgodnienia umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgodę na wykonywanie robót budowlanych. Wszelkie pomiary ruchu, ekspertyzy i badania niezbędne dla potrzeb opracowania projektowego Wykonawca wykona we własnym zakresie. W/w dokumentacja projektowa w zakresie drogowym wymagać będzie uzgodnienia przejścia przez przejazd linii kolejowej nr 29 z PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Siedlcach. Przed wykonaniem ostatecznej dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia: - projekt koncepcyjny opracowany w zakresie drogowym - w 2 egz., - karta informacyjna przedsięwzięcia w 3 egz. + wersja elektroniczna, Na ostateczną dokumentację projektową składa się: - projekt budowlano - wykonawczy ( techniczny) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami - w 5 egzemplarzach, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w 2 egzemplarzach, - przedmiary robót - w 2 egzemplarzach, - kosztorysy inwestorskie - w 2 egzemplarzach, - raport oceny oddziaływania na środowisko - w 2 egz. + wersja elektroniczna, - komplet dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w postaci plików odczytywanych przez powszechnie stosowane programy - w 1 egzemplarzu. 4. Założenia do projektowania: Droga powiatowa nr 4407W na odcinku objętym opracowaniem projektowym posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej. W pasie drogowym ulicy znajdują się sieci uzbrojenia technicznego: - teletechniczna, - energetyczna SN- napowietrzna. Niwelety przebudowywanej jezdni i ciągów pieszo-rowerowych należy w miarę możliwości dostosować do warunków istniejących. Zjazdy wysokościowo należy kształtować z zachowaniem spadku umożliwiającego wyprowadzenie wód z terenu posesji na jezdnię. Nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu, konstrukcja jezdni odpowiednio do kategorii ruchu. Parametry techniczne jezdni: szerokość, profile podłużne i poprzeczne, odwodnienie odpowiednio do natężenia ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odprowadzenie wód opadowych do istniejących i nowoprojektowanych rowów przydrożnych. Odprowadzenie wód opadowych do istniejących i nowoprojektowanych rowów przydrożnych. Uwaga: Przyjęte rozwiązania projektowe i zastosowane materiały powinny maksymalnie ograniczać koszty przyszłej inwestycji, jednocześnie jednak powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 3 do SIWZ), 2. Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum / spółkę cywilną warunki określone w rozdziale VI specyfikacji pkt. 1.3 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum / spółki cywilnej. * dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach