Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w Skurowie - II etap

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6643091 , fax. 48 6642103
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47 47
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 48 6643091, fax. 48 6642103
    REGON: 67022331000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w Skurowie - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsięwzięcie obejmuje budowę drogi gminnej w miejscowości Skurów o szerokości 5,0m i łącznej długości 868,0m w tym: Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych Wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego sortowanego mechanicznie 0/31,5mm; Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W o gr 4 cm (droga i zjazdy) - 5 112,0 m2; Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm (droga i zjazdy) - 4 895,0 m2; Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5mm o grub. 8cm - 1 162,0m2 Oznakowanie pionowe i poziome; Oczyszczenie i wyprofilowanie rowów - 800m 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do siwz. - kosztorysy ofertowe - załącznik nr 10 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do siwz 1.3. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach operacji typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 12 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach