Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów ul. Wierzbowa - Etap III

Gmina Nowy Duninów ogłasza przetarg

  • Adres: 09-505 Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2610236 , fax. 024 2610236
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Duninów
    ul. Osiedlowa 1 1
    09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie
    tel. 024 2610236, fax. 024 2610236
    REGON: 00054162900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów ul. Wierzbowa - Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi gminnej o długości - 193 mb, szerokości 3,5m, podbudowa warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm + kruszywo łamane gr. 20 cm, nawierzchnia mieszkanka mineralno-asfaltowa o grubości łącznej 2x4cm = 8cm formowanie poboczy i zjazdów 43,43m3, zjazdy z kruszywa łamanego 192,54m2, wykonanie oznakowania - 1 szt, wykopanie rowu 240,0m3, ułożenie geowłókniny 887,8m2, przepusty rurowe śr. 400mm - 35m średnicy 600mm - 10m, regulacja pionowa studzienek 1szt. . Końcowy odcinek projektu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również: - organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, - obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami - wystąpienie o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego oraz dokonanie opłat z tym związanych, - wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt i umieszczenie tablic informacyjnych i pamiątkowych o wymiarach 70cmx90cm zgodnie ze wzorem ze strony internetowej www.mazovia.pl z informacją o dofinansowaniu rzeczowej inwestycji przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego ze środków finansowych związanych z wyłączeniem gruntów rolnych z produkcji rolnej Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w terenie). Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione (opisane) w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot umowy będzie korzystał z dotacji celowej z Budżetu Województwa Mazowieckiego środki związane z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych - budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnowyduninow.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach