Przetargi.pl
Budowa chodników i zatok autobusowych wraz z odwodnieniem w pasie drogi wojewódzkiej nr 357 w m. Radogoszcz w ramach zadania inwestycyjnego pn. Bezpieczeństwo w zakresie infrastruktury drogowej - budowa chodnika i zatok

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników i zatok autobusowych wraz z odwodnieniem w pasie drogi wojewódzkiej nr 357 w m. Radogoszcz w ramach zadania inwestycyjnego pn. Bezpieczeństwo w zakresie infrastruktury drogowej - budowa chodnika i zatok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z dwoma zatokami autobusowymi i kanalizacją deszczową w miejscowości Radogoszcz gmina Lubań, w pasie drogi wojewódzkiej nr 357 relacji Radomierzyce- Lubań- Zebrzydowa-Osiecznica. Zakres prac obejmuje: a) budowę chodnika z kostki betonowej szarej wysokości 8 cm na podbudowie z podsypki cementowo - piaskowej i kruszywa łamanego w wariancie I lub alternatywnie z asfaltu lanego o grubości 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego w wariancie II. Początek prac od drogi nr 380 - ( mienie gminy Lubań) w km. drogi 357 km. 26+008,00 ( lewa strona drogi ) od km. roboczego 0+0000,00 do 0+530,40 i od km. 0+539,40 do km 0+906,00 oraz prawa strona drogi od km.0+245,00 do 0+425,00 i od km. 0+695,20 do km.0+706,50. Chodniki od strony drogi ograniczone są krawężnikami betonowymi 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu, od strony zieleni obrzeżem betonowym 8x30x75 na podsypce cementowo - piaskowej. Wzdłuż krawężnika od strony jezdni ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16x4cm.Chodnik od strony nasypu na długości 310 m. zabezpieczony balustradą U-11. W ciągu chodnika po stronie lewej w km 0+244,90 zatoka autobusowa i w km 0+302,80 po stronie prawej druga zatoka o długości 28,00 m i szerokości 3m każda, z kostki betonowej o wysokości 8cm i chodnikiem o szerokości 1,5 m z kostki betonowej o wysokości 8 cm. . Zatoki od strony drogi ograniczone krawężnikiem betonowym 15x30x100 wtopionym na ławie betonowej z oporem z betonu, od strony chodnika wystającym krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie betonowej z oporem. Do 19 budynków prywatnych i budynku świetlicy zjazdy przejazdowe z kostki betonowej wysokości 8cm. Wody opadowe odprowadzić do studzienki kanalizacyjnej zbiorczej z kręgów betonowych ?1200 poprzez studnie połączeniowo - rewizyjne ? 1000mm, a następnie poprzez separator lamelowy monolityczny betonowy typ: 10/100 do rzeki Kwisy, o parametrach: - przepustowość nominalna Qn=10,01/s - przepustowość maksymalna Qmax=100,01/s - pojemność osadnika Vos=360,01 - pojemność magazynowania oleju Vs= 210,01 - średnica zbiornika D=1500mm - średnica dopływu i odpływu d=400mm. Obliczenie przepływu przez separator: Qn=15min x 0,9 x 0,5435 = 7,34 dm3/s Qmax= 14,53 + 48,19 = 62,72 dm3/s. Układ stanowi komplet urządzeń składający się z osadnika typ OS z monolitycznym kręgiem dennym. Studnie betonowe kanalizacji deszczowej przykryć płytą żelbetową z otworem i włazem żeliwnym. Z powierzchni drogi wody odprowadzić poprzez wpusty betonowe ? 500mm z osadnikiem z kręgu betonowego z gotowym dnem. Kolektor z rur SDR -34 klasy S PCV do kanalizacji zewnętrznych ? 200,315,400 mm łączonych przy pomocy uszczelek wargowych; b) oznakowanie zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu; c) ubezpieczenie terenu budowy; d) obsługa geodezyjna : wytyczenie w terenie i inwentaryzacja powykonawcza ; e) zabezpieczenie kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi i sanitarnymi; f) odbiory g) uzgodnienia; h) uzyskanie zgody na zajęcie pasa dróg od jej właścicieli i poniesienia kosztów związanych z ich zajęciem; i) uzyskanie i przedłożenie do Urzędu Gminy Lubań przez wykonawcę robót (działającego w imieniu Wójta Gminy Lubań) przyjęcia zawiadomienia zakończenia budowy wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego we Wrocławiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w kwocie 25 000 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie dróg o nawierzchni z kostki betonowej lub z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z odwodnieniem na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto każda, - dysponują osobą uprawnioną do kierowania robotami drogowymi i sanitarnymi zgodnymi z przedmiotem zamówienia oraz przynależną do właściwej Izby Inżynierów, - posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), g) wykaz osób biorących udział w realizacji zadania ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) wraz załączeniem dokumentów potwierdzających odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualnego zaświadczenia z właściwej izby inżynierów. h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: luban.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach