Przetargi.pl
budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z budową urządzeń i instalacji, przyłączy, parkingu, chodników oraz zagospodarowaniem terenów zielonych na działce nr 10/52 przy ul. Mieszka I w Jelczu-Laskowicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej -TBS sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-221 Jelcz-Laskowice, ul. Techników 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3188147, 510057030 , fax. 071 3188147
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej -TBS sp. z o.o.
    ul. Techników 29 29
    55-221 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3188147, 510057030, fax. 071 3188147
    REGON: 93281564000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka samorządowa - budowa budynków TBS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z budową urządzeń i instalacji, przyłączy, parkingu, chodników oraz zagospodarowaniem terenów zielonych na działce nr 10/52 przy ul. Mieszka I w Jelczu-Laskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego 36-lokalowego o powierzchni użytkowej 1795,45 m2 i kubaturze 9438,45 m3 oraz o powierzchni zabudowy 625,56 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu na działce 10/52 AM-34 obręb Laskowice. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: budynku mieszkalnego w technologii tradycyjnej z podpiwniczeniem, stropodachem wentylowanym i pokryciem dachu papą; urządzeń i instalacji m. in. wod-kan (zw-cw), co, gazowej, elektrycznej (w tym domofonowej i telefonicznej); przyłączy, parkingu, chodników oraz osłony śmietnikowej i zagospodarowania terenów zielonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może uczestniczyć Wykonawca, który: - spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - złoży w terminie ofertę przetargową z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w SIWZ, potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych szczegółowo w SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: - sprawozdania finansowe za okres ostatnich trzech lat obrotowych wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności wykazujące osiągnięcie w jednym z ostatnich 3 lat obrotu wielkości minimum 6 000 000 zł, - informację z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł, - dokument potwierdzający spełnienie następującego minimalnego wymagania: w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował jako generalny wykonawca minimum jedno zamówienie w zakresie budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego lub mieszkalno - usługowego o kubaturze nie mniejszej niż 9 400 m3, udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu administracyjnego o ich wykonaniu z należytą starannością i w umownym terminie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach