Przetargi.pl
Budowa chodnika wraz z modernizacją drogi Nr 180424W w Skubiance.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wraz z modernizacją drogi Nr 180424W w Skubiance.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: a) Przebudowa jezdni o łącznej długości 1113,6mb + 151,5mb, b) Łączna powierzchnia jezdni z mieszanek mineralno - asfaltowej 5715,7 m? + 771,5 m? c) Przebudowa zjazdów indywidualnych - 66 + 9 szt. d) Powierzchnia nowej nawierzchni chodników - 1593,5 m?. Podstawowe parametry: a) Klasa drogi - L, b) Obciążenie ruchem KR1, c) Prędkość projektowa - 30 km/h, d) Szerokość jezdni - 5,0 m - 5,5, e) Spadki poprzeczne - 2%, jednostronne lub dwustronne f) Nawierzchnie jezdni - z BA 0/11, g) Nawierzchnia zjazdów - kostka betonowa gr. 8 cm, h) Nawierzchnia chodników - kostka betonowa gr. 6cm. i) stała organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome, j) odwodnienie drogi, powierzchniowe oraz do skrzynek rozsączających za pośrednictwem wpustów deszczowych. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykazania się szczególną ostrożnością podczas prowadzenia prac ziemnych ze względu na możliwość wystąpienia infrastruktury podziemnej nie naniesionej na mapy ze względu na charakter terenu, - dostosowania wysokościowego studni teletechnicznych, kanalizacyjnych, skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych do poziomu nowobudowanych nawierzchni - prace prowadzić pod nadzorem odpowiednich właścicieli sieci oraz uzyskać odpowiednie protokoły odbioru, - wykonania warstwy ścieralnej jednocześnie na całej powierzchni prowadzonych robót i bez stosowania szwów podłużnych - wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania - rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w umowie. - wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami, - pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. - zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.). - ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. - nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. - utrzymania ogólnego porządku na placu budowy i na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowania i odpowiedniego wyprofilowania terenu budowy i do niego przyległego nie później niż w terminie odbioru końcowego. - zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. - wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń, - zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja, - załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego, - wykonania wszelkich robót przygotowawczych. - wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy - prowadzenia dziennika budowy -zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem, - informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, -zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. - przekazania Zamawiającemu certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy, przed przystąpieniem do ich wbudowywania, - przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, -sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, kompletnych certyfikatów, aprobat dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy (dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni), - wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy złotych) 12.2. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4. Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach