Przetargi.pl
Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce na działce nr ew. gr 1740 sołectwo Gadka.Zakres rzeczowy obejmuje, roboty przygotowawcze, rozbiórkowo- wyburzeniowe i budowlano - montażowe polegające na: 1. rozbiórce istniejącego budynku murowanego, parterowego remizy strażackiej wg projektu rozbiórki oraz zjazdu z drogi gminnej przeznaczonego do likwidacji, UWAGA: Z uwagi na znajdujące się w istniejącym budynku remizy OSP Gadka osprzęt, urządzenia pożarnicze, ubrania wszelkie roboty rozbiórkowe należy uzgodnić z Prezesem jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce. 2. budowę nowego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscu istniejącego - wcześniej rozebranego obiektu zaprojektowanego w formie litery L. Budynek parterowy w technologii tradycyjnej z dachem wielospadowym i wieżą oraz garażem dwustanowiskowym. W obiekcie przewidziano pomieszczenia dla OSP: szatnia, wc, pomieszczenie biurowe, magazyn, garaż na dwa samochody oraz pomieszczenia ogólnodostępne dla mieszkańców; sala zebrań, pomieszczenia Koła Gospodyń Wiejskich oraz sanitariaty.Dane techniczne projektowanego budynku: powierzchnia użytkowa - 362, 64 m2 , powierzchnia zabudowy - 475, 45 m2 , kubatura budynku - 2347 m3. 3 wykonanie zjazdu na działkę od drogi gminnej nr ewid. gr. 1744, placu manewrowego oraz miejsca postojowe w ilości i 6 szt. w tym miejsce postojowe dla niepełnosprawnych. Pozostałe dane w zestawieniu powierzchni w granicach opracowania:- powierzchnia chodników i opasek - 95, 00 m2,- powierzchnia projektowanych parkingów - 80, 50 m2,- powierzchnia placu manewrowego i zjazdu - 242,00 m2,- powierzchnia zieleni - ok. 5 000 m2. 4.W ramach realizacji zadania inwestycyjnego z uwagi na zróżnicowanie poziomów terenu zachodzi konieczność wykonania niwelacji terenu pod planowaną inwestycje.5.wykonanie dokumentacji odbiorowej (dokumentacja powykonawcza, protokoły, atesty, certyfikaty itp.) 2 komplety w wersji papierowej i komplet w wersji elektronicznej.6) obsługa geodezyjna bieżąca i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonanych robót wraz z ewentualną dokumentacją techniczną powykonawczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł ,słownie: czterdzieści tysięcy złotych, przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03. 06. 2013 r. do godz. 12.00.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancjach bankowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez poręczyciela-gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp,3.gwarancjach bankowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,4.gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., NR 42, poz.275 ze zm.), zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 91 8523 0004 0006 0046 2000 0001 BS Wąchock o.Mirzec tytułem ,,Wadium - przetarg nieograniczony pn.: Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania - zaksięgowania na rachunku zamawiającego tj. nie później niż do dnia 03. 06. 2013 r. godz. 12.00 3. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie opisanej, Wadium - przetarg nieograniczony pn. Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 4. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust. 1. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach