Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola samorządowego w Wielkiej Wsi na działce nr 166przez1 w Wielkiej Wsi gmina Wielka Wieś wraz z infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną i wjazdem na działkę 166przez1 zlokalizowanym na dz. Nr 166przez1 i 172przez1, przyłącz wody dz. 166przez1 , przyłącz kanalizacji 166przez1, i 171przez2, przyłącz gazu średniego ciśnienia 166przez1 i 167przez5, kanalizacja opadowa i zbiorniki szczelne 166przez1 i 171przez2, zasilanie budynku przyłączem napowietrznym dz. 166przez1, 171przez2, 229, oświetlenie terenu dz. 166przez1, przyłącz telekomunikacyjny dz. 166przez 1.....

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola samorządowego w Wielkiej Wsi na działce nr 166przez1 w Wielkiej Wsi gmina Wielka Wieś wraz z infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną i wjazdem na działkę 166przez1 zlokalizowanym na dz. Nr 166przez1 i 172przez1, przyłącz wody dz. 166przez1 , przyłącz kanalizacji 166przez1, i 171przez2, przyłącz gazu średniego ciśnienia 166przez1 i 167przez5, kanalizacja opadowa i zbiorniki szczelne 166przez1 i 171przez2, zasilanie budynku przyłączem napowietrznym dz. 166przez1, 171przez2, 229, oświetlenie terenu dz. 166przez1, przyłącz telekomunikacyjny dz. 166przez 1.....
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku przedszkola samorządowego w Wielkiej Wsi na działce nr 166/1 w Wielkiej Wsi gmina Wielka Wieś wraz z infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną i wjazdem na działkę 166/1 zlokalizowanym na dz. Nr 166/1 i 172/1, przyłącz wody dz. 166/1 , przyłącz kanalizacji 166/1, i 171/2, przyłącz gazu średniego ciśnienia 166/1 i 167/5, kanalizacja opadowa i zbiorniki szczelne 166/1 i 171/2, zasilanie budynku przyłączem napowietrznym dz. 166/1, 171/2, 229, oświetlenie terenu dz. 166/1, przyłącz telekomunikacyjny dz. 166/1, przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej ziemnej i napowietrznej (słupowej) dz.166/1, 162/8, 171/2 i 229, ul. Szkolna Wielka Wieś gmina Wielka Wieś dz. 166/1 Wielka Wieś gmina Wielka Wieś, dz. 166/1, 171/2, 167/5, 162/8, 162/6 i 229 Wielka Wieś, gmina Wielka Wieś Przedszkole będące przedmiotem zamówienia jest obiektem nowym, budowanym od podstaw, na działce szkolnej, Szkoły Podstawowej w miejscowości Wielka Wieś. Dotychczasowe zainwestowanie działki szkolnej przedstawia się następująco: - budynek szkoły podstawowej wraz złącznikiem sanitarnym i salą gimnastyczną - budynek gospodarczy - parking wraz z dojazdem o nawierzchni z asfaltobetonu - parking wraz z dojazdem o nawierzchni z kostki brukowej - boisko do gry w piłkę o nawierzchni z trawy naturalnej - ogrodzenie terenu działki wraz z bramami wjazdowymi - przez teren budowy przebiega istniejąca sieć telekomunikacyjna przewidziana do przebudowy. Budynek Przedszkola usytuowany jest w południowo-zachodniej części działki szkolnej o numerze 166/1. Kształt budynku to regularny prostokąt o wymiarach 14.43m x 22,19 m. Ściany konstrukcyjne zewnętrzne dwuwarstwowe, bloczki ceramiczne 30 cm + warstwa zewnętrzna z wełny mineralnej. Ściany wewnętrzne nośne z cegły kratówki 25 cm. Stropy - żelbetowe monolityczne wylewane na mokro. Konstrukcja dachu- więźba dachowa płatwiowo-kleszczowa. Pokrycie dachu blachą dachówkową. Powierzchnia użytkowa przedszkola 459,85 m2. Kubatura 2.288,30 m3 Budynek wyposażony jest w instalacje: - wodno-kanalizacyjną + przyłącz wody i kanalizacji - gazową + przyłącz gazu - centralnego ogrzewania wraz z kotłownią gazową - elektryczną + przyłącz napowietrzny + oświetlenie terenu - instalacja telefoniczna + przyłącz telekomunikacyjny W ramach realizacji zamówienia jak w tytule należy wykonać: - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - zagospodarowanie placu budowy wraz z dojazdem, doprowadzeniem mediów (woda, prąd) i wygrodzeniem szczelnym od czynnego budynku szkolnego. - roboty ziemne związane ze stanem zerowym - stan zerowy i surowy - roboty wykończeniowe - roboty instalacyjne - wyposażenie budynku w meble i sprzęt - przyłącza wod-kan, gaz, elektr. telekom. - drogi parkingi, chodniki - ogrodzenie - oświetlenie terenu - zagospodarowanie terenu w tym ukształtowanie, zieleń, mała architektura - wyposażenie placu zabaw Szczegółowy zakres robót jaki pozostaje do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznej, które to dokumenty stanowią podstawę do opracowania przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego. UWAGA! W kosztorysach ofertowych należy, pod rygorem odrzucenia oferty, przyjąć materiały i technologie gwarantujące parametry i standard narzucony w dokumentacji projektowej wszystkich branż. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych , 4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne. 3. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie objęte zakresem przedmiotowym zamówienia i nie ujęte w przedmiarach robót, a których konieczność wykonania wyniknęła z dokumentacji, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe lub znacznie utrudnione. - Wykonawca zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju zobowiązany jest przez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji i uwzględnić je w kosztach. - Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy. - Określenie przedmiotu zamówienia jak w niniejszej specyfikacji i załączonych przedmiarach robót nie zwalnia wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. - Cena ofertowa jest ryczałtową ceną ostateczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 50 tys. zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1/ wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości ogólnej co najmniej 1,0 mln zł każda. Inwestycje powinny być zrealizowane kompleksowo przez Wykonawcę na zasadzie generalnego wykonawstwa . Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę obiektów kubaturowych wykonanych w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m? każda. 2/ mieć w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót z uprawnieniami wod-kan oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót z uprawnieniami elektrycznymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 3/ mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-ładowarka - szt.1 - samochody samowyładowcze- szt. 1 - rusztowanie o wys. do 20 m - wyciąg przyścienny 4/dysponować własnymi środkami finansowymi lub kredytem obrotowym lub promesą kredytową lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln. złotych. 5/posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1 mln zł 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1 mln zł 1.7 Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana od wykonawców zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 0,5 ml złotych 1.8 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum potencjału kadrowego to: - kierownik budowy z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownik robót z uprawnieniami wod-kan oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownik robót z uprawnieniami elektrycznymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 1.9. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.10. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.11. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. Wymagane minimum:2 roboty budowlane , o wartości ogólnej co najmniej 1,0 mln zł każda. Inwestycje powinny być zrealizowane kompleksowo na zasadzie generalnego wykonawstwa Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę obiektów kubaturowych wykonanych w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m? każda. 1.12 Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.13 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz .Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-ładowarka - szt.1 - samochody samowyładowcze- szt. 1 - rusztowanie o wys. do 20 m - wyciąg przyścienny 1.14 Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach