Przetargi.pl
Dostawę i montaż oświetlenia i nagłośnienia dla klubu KWADRAT przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zampub@pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę i montaż oświetlenia i nagłośnienia dla klubu KWADRAT przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oświetlenia i nagłośnienia dla klubu KWADRAT przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadiumw wysokości 4500 zł ( cztery tysiące pięćset złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 2 zadania każde o wartości o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zawierający, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie Wykonawca musi wykazać, że osoba odpowiedzialna za montaż urządzeń, posiada uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zawierający minimum 2 zadania, każde o wartości o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ 4 załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania ze wskazaniem : - osoby kierującej realizacją zamówienia - osoby odpowiedzialnej za montaż urządzeń, posiadającej uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty. 5 specyfikację techniczno - cenową zawierającą dla każdego oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem typ, producenta, parametry techniczne wraz z podaniem ceny netto i brutto z obowiązującą stawką i wartością podatku VAT - załącznik nr 5 do SIWZ 6 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7 dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach