Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z instalacjami i urządzeniami w miejscowości Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta I. Mościckiego 4

Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
  • Data zamieszczenia: 2016-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
    ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4 4
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
    REGON: 59064833300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z instalacjami i urządzeniami w miejscowości Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta I. Mościckiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja: działka nr 268, obręb 12, Tomaszów Mazowiecki Dane techniczne projektowanego obiektu: - powierzchnia użytkowa - 595,71 m2 - powierzchnia zabudowy - 231,57 m2 - kubatura - 2.894,63 m3 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjno-biurowego od strony wschodniej o wym. 22,40 x 10,85 m wraz z zagospodarowaniem terenu. Budowa obiektu obejmuje: Budynek piętrowy- trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, murowany w technologii tradycyjnej, ściany dwuwarstwowe gr. 40 cm. Stolarka okienna PCV, drzwi zewnętrzne aluminiowe. Strop żelbetowy- monolityczny. Dach wykonany w konstrukcji drewnianych, płatwiowo- krokwiowy, kryty blachodachówką. Wykaz pomieszczeń - piwnica [ pow. użyt. 52,01 m2] 1. Korytarz + schody - 8,29 m2 2. Pomieszczenie gospodarcze - 8,26 m2 3. Pomieszczenie techniczne - 17,73 m2 4. Pomieszczenie gospodarcze - 17,73 m2 Wykaz pomieszczeń - parter [pow. użyt. 178,61 m2] 1. Holl - 12,77 m2 2. Serwerownia - 9,78 m2 3. Kasa - 9,76 m2 4. Korytarz + schody - 32,00 m2 5. Przedsionek - 1,95 m2 6. Wc d - 1,81 m2 7. Przedsionek - 1,95 m2 8. Wc m- 1,81 m2 9. Wc dla niepełnosprawnych - 3 98 m2 10. Pokój biurowy archiwistka - 11,39 m2 11. Archiwum dla ZEAS-u - 8,54 m2 12. Archiwum dla GOPS-u - 8,51 m2 13. Archiwum dla Gminy - 27,56 m2 14. Archiwum dla, GZK - 8,26 m2 15. Pokój biurowy- kontrola - 9,00 m2 16. Pokój biurowy- księgowość - 16,52 m2 17. Pokój biurowy- informatyk - 7,38 m2 18. Poczekalnia - 5,59 m2 Wykaz pomieszczeń - I piętro [ pow. użyt. 181,47 m2] 1. Korytarz + schody - 37,45 m2 2. Pokój biurowy - kierownik GZK -16,80 m2 3. Pokój biurowy - GZK - 30,30 m2 4. Pokój biurowy - GOPS - 15,89 m2 5. Przedsionek -1,95 m2 6. Wc d - 1,81 m2 7. Przedsionek - 1,95 m2 8. Wc m- 1,81 m2 9. Pom. Porządkowe 10. Zaplecze - Pokój śniadań 11. Pokój biurowy - GOPS -18,34 m2 12. Pokój biurowy - GOPS - 27,56 m2 13. Pokój biurowy - GOPS - 17,73 m2 Wykaz pomieszczeń - II piętro [ pow. użyt. 183,62 m2] 1. Korytarz + schody - 35,42 m2 2. Pokój biurowy - kierownik ZEAS -16,80 m2 3. Pokój biurowy - ZEAS - 30,30 m2 4. Kancelaria tajna - 15,89 m2 5. Przedsionek -1,95 m2 6. Wc d - 1,81 m2 7. Przedsionek - 1,95 m2 8. Wc m - 1,81 m2 9. Aneks kuchenny - 7,58 m2 10. Sala obrad - 52,38 m2 11. Org + Przewodniczący - 17,73 m2 Instalacje wewnętrzne sanitarne: - wykonanie instalacji wod.-kan. z c.w.u. z podgrzewaczy elektrycznych - montaż armatury sanitarnej - instalacja klimatyzacji (serwerownia i sala obrad) - instalacja c.o. zasilana z istniejącego węzła cieplnego - wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna - montaż wentylacji mechanicznej dla części pomieszczeń na piętrze Instalacje wewnętrzne elektryczne w tym niskoprądowe i teletechniczne: - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem - wykonanie instalacji odgromowej - wykonanie instalacji teletechnicznej połączonej z istniejącą siecią (stary bud. UG) i włączoną do nowej centrali zlokalizowanej w serwerowni - wykonanie instalacji monitoringu CCTV - wykonanie instalacji - system sygnalizacji włamania i napadu SWiN - wykonanie instalacji - sygnalizacji alarmu pożarowego SAP Roboty zewnętrzne: - budowa przyłącza wodociągowego poprzez rozdział z istniejącego budynku -budowa przykanalika kanalizacji sanitarnej, włączenie do sieci zlokalizowanej na nieruchomości - budowa sieci grzewczej poprzez rozdział z istniejącego węzła cieplnego - budowa łącza teletechnicznego łączącego nowy i stary budynek - przebudowa przyłącza energetycznego, poprzez rozdział z istniejącego budynku - odprowadzenie wód opadowych do istniejących wpustów deszczowych zlokalizowanych na nieruchomości - budowa dróg wewnętrznych, placów, chodników oraz wykonanie opaski z kostki kamiennej oraz płyt kamiennych (uwaga: przed przystąpieniem do robót zasypać studnię) Dostępność budynku osób niepełnosprawnych: Poprzez wykonany podjazd oraz zamontowaną windę osobową (8 osób, 630 kg) Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opracowane dla poszczególnych branż. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań kolorystycznych ścian wewnętrznych i zewnętrznych (elewacja budynku) a także rodzaju (m.in. materiały w gat. I) i koloru materiałów wykończeniowych (a w szczególności: płytki podłogowe i ścienne, armatura sanitarna, armatura oświetleniowa, utwardzenie terenu, kolor i rodzaj farb)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.03.2016 r. do godz. 1100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Tomaszów Mazowiecki: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej nr rachunku: 58 9291 0001 0125 0523 2000 0040 O terminie wniesienia wadium decyduje wpływ środków na rachunek zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub dostarczyć oryginał do Referatu Finansowego Urzędu Gminy Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 4, a kserokopię dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji - winna zawierać następujące elementy: - nazwę Wykonawcy, nazwę Zamawiającego, nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów na leżących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty, złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach