Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2852203 , fax. 032 2852203
- Data zamieszczenia: 2010-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach
ul. Piastowska 8 8
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2852203, fax. 032 2852203
REGON: 27300935700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry. Miejski Zarząd Ulic i Mostów administruje drogami gminnymi o łącznej długości 144,8 km, w tym 103,3 km (581.000m2) to ulice o nawierzchniach utwardzonych, a 41,5 km (180.700m2) to ulice o nawierzchniach gruntowych. Zamawiający zakłada na podstawie doświadczeń z lat ubiegłych oraz posiadanych środków finansowych możliwość wykonania remontów cząstkowych nawierzchni jezdni - wbudowanie do 2.000 ton masy asfaltobetonowej i naprawę nawierzchni gruntowych - do 40.000m2 oraz do 8.000m2 wykonania remontów nawierzchni chodników. Z uwagi na bieżący charakter robót uzależniony od stanu technicznego nawierzchni oraz posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, ogólny zakres rzeczowy zamówienia może ulec zmniejszeniu, po uwzględnieniu cen jednostkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.02.2010 r. o godz. 09:45 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium ww. forma lub formy wadium muszą zostać załączone do oferty. UWAGA!Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać następujące wymagania: - nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi wierzycielowi (Zamawiającemu) należności w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp, - zobowiązanie gwaranta poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta wierzyciela (Zamawiającego). - gwarancja poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Spełnienie powyższych warunków musi wynikać z treści dokumentu gwarancji lub poręczenia. pieniądzu - przelewem - na rachunek zamawiającego - BGŻ SA OT.G. 72 2030 0045 1110 0000 0063 2510 z dopiskiem Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie mikrodywanika z mieszanki mineralno- bitumicznej na zimno typu slurry seal w dwóch warstwach na drodze powiatowej Nr 2926S ul. Górnicza w Żernicy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 2973S w miejscowości Ciochowice
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji deszczowej dla budowanego ciągu pieszego wzdłuż drogi powiatowej Nr 2925S w miejscowości Pilchowice i Leboszowice w ramach zadania pn. /Przebudowa drogi powiatowej Nr 2925S w Pilchowicach/
Dodano: 2016-07-27 - REMONT UL.KARPACKIEJ W SOŁECTWIE PORĄBKA W KM 1+100-1+410
Dodano: 2016-07-27 - Remont odwodnienia ulic Wiejskiej i Topolowej w Miedźnej - Etap II - remont nawierzchni jezdni w km 2+860 do 3+130 wraz z remontem przepustu w km 2+930 w ciągu drogi powiatowej nr 4132S ul. Topolowa
Dodano: 2016-07-26 - Remonty jezdni i chodników na terenie miasta Świętochłowice
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej Nr 2942S Bojszów- Łącza
Dodano: 2016-07-25 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zebrzydowice
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Zbrosławice w roku 2016
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Woszczyckiej w Rudziczce na odcinku od DW935 do ul. Szkolnej
Dodano: 2016-07-21