Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2010r.: Rejon I, Rejon II, Rejon III

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg

  • Adres: 44-361 Syrynia, ul. Raciborska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4517607; 032 4517415 , fax. 032 4517607
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
    ul. Raciborska 3 3
    44-361 Syrynia, woj. śląskie
    tel. 032 4517607; 032 4517415, fax. 032 4517607
    REGON: 27628641300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2010r.: Rejon I, Rejon II, Rejon III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi. Zadanie obejmuje roboty polegające na likwidacji wybojów, ubytków i innych uszkodzeń pozimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres robót w podziale na poszczególne technologie: 1.1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych - do stosowania na gorąco - polegać będzie na: -mechanicznym obcięciu uszkodzonej krawędzi z nadaniem regularnych kształtów (lub frezowaniu mechanicznym), -oczyszczeniu uszkodzonych miejsc, -skropieniu naprawianego miejsca gorącym bitumem, -rozścieleniu mieszanki mineralno-asfaltowej, -zagęszczeniu, -oblaniu krawędzi gorącym bitumem i zasypaniu grysem, -uporządkowaniu miejsca remontu; -odwóz gruzu asfaltowego wraz z jego utylizacją 1.2. Remont cząstkowy masa na zimno polegać będzie na: -oczyszczeniu i osuszeniu uszkodzonego miejsca, -rozścieleniu mieszanki, -zagęszczeniu, -uporządkowaniu miejsca remontu -odwóz gruzu asfaltowego wraz z jego utylizacją 1.3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych i włazów kanałowych polegać będzie na: -zdjęciu kratki ściekowej lub włazu kanałowego, -rozebraniu uszkodzonej górnej części studzienki, -odkuciu uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, -wykonaniu deskowania, -ułożeniu i zagęszczeniu betonu, -rozebraniu deskowania, -osadzeniu kratki ściekowej lub włazu kanałowego na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem, -ułożeniu mieszanki asfaltowej wzdłuż kratki lub włazu, -uporządkowaniu miejsca prowadzenia robót -odwóz gruzu wraz z utylizacją Drogi będące w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg zostały podzielone na trzy rejony, zgodnie z załączonym wykazem dróg. Zamawiający zamierza przeznaczyć w roku 2010 na wykonanie umowy szacunkowo maksymalną ilość środków w następującej kwocie: Zadanie I - rejon I - 660.000,00zł brutto, Zadanie II - rejon II - 103.000,00zł brutto, Zadanie III - rejon III - 103.000,00zł brutto;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie I - rejon I - 4000,00zł brutto, Zadanie II - rejon II - 1200,00zł brutto, Zadanie III - rejon III - 1200,00zł brutto;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej a ponadto spełniają następujące warunki: 5) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zadanie o rodzaju związanym z przedmiotem zamówienia, o wartości min.: -dla rejonu I - 200.000,00zł brutto, -dla rejonu II - 80.000,00zł brutto -dla rejonu III - 80.000,00zł brutto podając datę i miejsce wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 6) dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7) dysponują odpowiednim sprzętem w celu realizacji zamówienia: Rejon I Walec wibracyjny 1 szt. Frezarka 1 szt. Piła do ciecia nawierzchni 2 szt. Wibrator powierzchniowy 1 szt. Samochód skrzyniowy 2 szt. Młot hydrauliczny 2 szt. Rejon II Walec wibracyjny 1 szt. Frezarka 1 szt. Piła do ciecia nawierzchni 2 szt. Wibrator powierzchniowy 1 szt. Samochód skrzyniowy 1 szt. Młot hydrauliczny 1 szt. Rejon III Walec wibracyjny 1 szt. Frezarka 1 szt. Piła do ciecia nawierzchni 2 szt. Wibrator powierzchniowy 1 szt. Samochód skrzyniowy 1 szt. Młot hydrauliczny 1 szt. a także: 8) załączą dokumenty wskazane w pkt V SIWZ- u, 9) wniosą wadium w wysokości: Zadanie I - rejon I - 4000,00zł brutto, Zadanie II - rejon II - 1200,00zł brutto, Zadanie III - rejon III - 1200,00zł brutto; 10) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz oświadczą, o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCY W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 1 USTAWY 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 3. W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz oświadczeń: 3.1. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. min 1 zadania o rodzaju związanym z przedmiotem zamówienia, o wartości min.: -dla rejonu I - 200.000,00zł brutto, -dla rejonu II - 80.000,00zł brutto -dla rejonu III - 80.000,00zł brutto z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 3.2. Wykazu sprzętu dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ 3.3. Wykazu osób, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe oraz dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; 3.4.opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia. 3.5.Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3.6. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w wykazach, o których mowa w pkt. 3.2, 3.3 wykonawca wskazał osoby oraz sprzęt którymi będzie dysponował. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz oświadczeń: 4.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SIWZ 4.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach