Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2016 roku

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.jeleniogorski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanych do wykonania w 2016 roku robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2016 roku, w tym w szczególności: 1) prace nawierzchniowe (jezdnie, chodniki, pobocza utwardzone); 2) prace ziemne (pobocza i rowy); 3) wykonywanie konstrukcji oporowych; 4) wykonywanie urządzeń odwodnienia dróg (m.in. przepusty, studnie, ścieki); 5) wykonywanie barier ochronnych drogowych i mostowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia, a także metody kalkulacji oferowanej ceny - zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Mapa dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykaz dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego stanowi Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Roboty wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia realizowane będą w następujących trybach czasowych: 1) trybie normalnym - w ciągu maksymalnie 4 (czterech) dni od dnia przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego, 2) trybie awaryjnym - w ciągu maksymalnie 2 (dwóch) godzin od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 5. Realizacja robót w trybie normalnym obejmuje wykonanie zabezpieczenia i oznakowania oraz przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zleconego przez Zamawiającego zadania. 6. Realizacja robót w trybie awaryjnym obejmuje wykonanie zabezpieczenia i oznakowania zgłoszonej przez Zamawiającego awarii i zagrożeń. 7. Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji danego zlecenia w trybie normalnym (ust. 4 pkt 1 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu) stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może skrócić termin realizacji zlecenia - zgodnie z zapisem Działu XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8. Zabezpieczanie i oznakowanie zleconych robót Wykonawca realizuje zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729 z późn. zm.). 9. Zgłoszenie telefoniczne, o którym mowa w ust. 4 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu - zostanie następnie potwierdzone przez Zamawiającego zleceniem przekazanym Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. 10. Zamawiający poinformuje Wykonawcę w telefonicznym (a następnie pisemnym lub drogą elektroniczną) zgłoszeniu - o zakresie zlecanych prac, terminie ich wykonania, a także sposobie realizacji zamówienia, wynikającego ze stopnia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 11. Zamawiający będzie zlecał wykonanie robót w zależności od potrzeb i do wartości posiadanych środków finansowych. Szacowane wielkości (ujęte w Załączniku Nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) należy traktować jako wielkości orientacyjne, które nie mogą stanowić podstawy do przyszłych rozliczeń wykonywanych ilości zleceń oraz ewentualnych roszczeń Wykonawcy. 12. Obowiązującą formą wynagrodzenia będą ryczałtowe ceny jednostkowe, obejmujące wszelkie koszty związane z kompleksową i zgodną z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia realizacją przedmiotu zamówienia. 13. W zakresie robót nieujętych w tabeli zawartej w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a które będą konieczne do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia, prace te rozliczane będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę, podlegającym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru, w którym zastosowane będą zaoferowane przez Wykonawcę stałe wskaźniki, tj.: 1) stawka roboczogodziny (stawka kalkulacyjna zł), 2) wskaźnik kosztów pośrednich (%) - za podstawę naliczenia kosztów pośrednich przyjmuje się koszt robocizny oraz pracy sprzętu, 3) wskaźnik zysku (zł) - za podstawę naliczenia zysku przyjmuje się koszty robocizny, pracy sprzętu oraz koszty pośrednie. 14. Zaoferowane ceny jednostkowe, a także wskaźniki kosztorysowe będą czynnikami cenotwórczymi wynagrodzenia miesięcznego Wykonawcy - zgodnie z zakresem robót zleconych przez Zamawiającego i wykonanych w danym miesiącu. Ceny jednostkowe oraz wskaźniki kosztorysowe podane przez Wykonawcę będą stałe przez pełny okres realizacji zamówienia. 15. Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zapewnia całodobowy i przez 7 dni w tygodniu dyżur telefoniczny, umożliwiający przyjęcie zgłoszenia Zamawiającego o wystąpieniu awarii czy zagrożeń, które podlegają zabezpieczeniu i oznakowaniu w trybie awaryjnym, a następnie zlikwidowaniu. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 3) Wykonawca odpowiada za teren wykonywanych prac i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru zleconego zakresu robót. 4) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty przez okres: a) 12 miesięcy - w przypadku robót ziemnych (poboczy i rowów) oraz robót nawierzchniowych (jezdni, chodników, poboczy utwardzonych); b) 24 miesięcy - w przypadku robót pozostałych, w tym w szczególności: - w zakresie konstrukcji oporowych, - w zakresie urządzeń odwodnienia drogi (przepusty, przykanaliki, studnie, studzienki, włazy i wpusty uliczne), - w zakresie barier ochronnych drogowych i mostowych. d) Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Zamawiający będzie uprawniony realizować niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: WSKAŹNIKI KOSZTORYSOWE
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.powiat.jeleniogorski.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach