Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-016 Katowice, ul. Myśliwska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2586281 , fax. 032 2598710
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
    ul. Myśliwska 5 5
    40-016 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2586281, fax. 032 2598710
    REGON: 01751157500050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200000PLN słownie: dwieście tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): warunek określony w pkt.1 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; warunek określony w pkt.2 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe: 1) Wykonawca musi wykazać przychód (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) za ostatni rok obrachunkowy w wysokości nie mniejszej niż 4.650.000,00 zł. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, dane należy podać za cały okres. 2) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 775.000,00 zł. 3) Wykonawca musi dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Powinien dysponować: a) min. 3 osobami z uprawnieniami w branży budowlanej do kierowania robotami w specjalności drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; b) min 1 osobą z uprawnieniami w branży instalacyjno-sanitarnej do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-sanitarnej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót instalacyjnych; c) min. 6 osobami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym w sytuacja awaryjnych. 4) Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia: a) min. 3 urządzeniami do recyklingu (remikserami) o wydajności 1,5Mg/godz.; b) min.3 walcami wibracyjnymi chodnikowymi 2,5Mg; c) min. 2 walcami statycznymi 10Mg lub wibracyjnymi 7,5Mg; d) min. 1 walcem ogumionym 10Mg; e) min. 3 płytami wibracyjnymi; f) min. 3 piłami do cięcia asfaltu; g) min. 3 skrapiarkami do nawierzchni 500÷1500l; h) min.2 frezarkami do nawierzchni bitumicznych szer. 1,0m i) min.2 remonterami lub urządzeniami alternatywnymi; j) min. 1 rozkładarką mas bitumicznych o szerokości roboczej 2÷7,5m; k) min. 1 koparką kołową lub koparko-ładowarką o pojemności min.0,25m3; l) min. 1 spycharką lub koparko-spycharką; ł) min. Min. 1 ścinarką do poboczy gruntowych lub równiarką; m) min. 1 zestawem do ustawiania barier ochronnych stalowych; n) min. 1 zamiatarką samojezdną lub ciągnioną ze zwilżaczem; o) min. 1 samojezdnym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgniku min. 6,0m; p) min. 4 samochodami samowyładowczymi o ładowności pow. 10Mg; q) min. 1 samochodem specjalistycznym z urządzeniem do płukania i czyszczenia studzienek ściekowych, studzienek rewizyjnych, osadników, itp. (np. typu WUKO SW); r) min. 1 samochodem z urządzeniem do ciśnieniowego czyszczenia kanałów w sieci (np. typu WUKO SC); s) min. 6 przyczepkami sygnalizacyjnymi dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach; t) min. 1 agregatem do spawania elektrycznego min. 300A; u) min.1 zestawem do spawania gazowego; v) min. 2 piłami spalinowymi, łańcuchowymi do drewna; w) min 2 przenośnymi sygnalizacjami świetlnymi; x) min. 6 kosami spalinowymi. 5) Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. W szczególności powinien wykazać, że wykonał: a) roboty nawierzchniowe (remonty cząstkowe, odnowy nawierzchni, nowe konstrukcje nawierzchni) na kwotę min. 4 000 000,00 zł; b) roboty w zakresie oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe, bariery energochłonne) na kwotę min. 2 000 000,00 zł; c) inne roboty utrzymaniowe na kwotę min. 500 000,00 zł. 6) Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia wydane przez właściwe organy na wytwarzanie i transport odpadów powstających w trakcie prowadzenia robót związanych z budową i utrzymaniem dróg - wydane zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz.U nr 39 z 2007 r., poz. 251). 7) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać że: a) warunki określony w pkt.1 ÷ 6 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt.7 spełnia każdy z Wykonawców; 9) Zamawiający dokona przeglądu złożonych przez Wykonawcę dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń) i porówna je z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wszystkich warunków Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: Cena: znaczenie 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami (wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): a) właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; b) właściwego Oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4÷8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o wysokości przychodów firmy za ostatni rok obrachunkowy wraz z informacją o bankach kredytujących Wykonawcę oraz o wysokości dostępnego kredytu ( potwierdzone sprawozdaniem finansowym za wyżej wymieniony okresy, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności). 8) Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego. 9) Informację o narzędziach, urządzeniach i środkach transportu, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Informację o doświadczeniu Wykonawcy wraz z dokumentami poświadczającymi, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 11) Aktualne pozwolenia na wytwarzanie i transport odpadów powstających w trakcie prowadzenia robót związanych z budową i utrzymaniem dróg na terenie działania Rejonu GDDKiA w Zawierciu - powiaty: Będziński, Częstochowski, Tarnogórski, Zawierciański: miasta grodzkie: Katowice, Sosnowiec.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach