Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 40-507 Katowice, ul. Francuska 78
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3593002 , fax. 032 3593001
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Francuska 78 78
40-507 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3593002, fax. 032 3593001
REGON: 27374789400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:ŚLĄSKI RYNEK PRACY OTWARTY DLA KAŻDEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:ŚLĄSKI RYNEK PRACY OTWARTY DLA KAŻDEGO zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 PZP i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wymagane warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawa zamówień publicznych lub pisemne zobowiązanie podmiotów posiadających wiedzę i doświadczenie /potencjał techniczny/ osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia z wy korzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 ustawy PZP - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Parafowany przez wykonawcę Projekt umowy z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia warunków określonych w dziale 5 SIWZ do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /Odpis albo zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego ( np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby/. 7. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Metali Nieżelaznych:
Dodano: 2014-04-10 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie
Dodano: 2012-11-02 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie
Dodano: 2012-10-25 - Zakup i dostawa komputerów i monitorów dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie.
Dodano: 2012-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie.
Dodano: 2011-11-18 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie
Dodano: 2011-05-04