Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148304 , fax. 034 3148304
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148304, fax. 034 3148304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 1711S odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3807S w miejscowości Bliżyce - do granicy powiatu myszkowskiego z powiatem zawierciańskim od km 1+452,87 do km 5+195,37 oraz łącznik droga powiatowa nr 3807S Bliżyce -Sokolniki od km 0+000 do km 0+657,50 1. Zakres przebudowy obejmuje roboty drogowe na odcinku 4,400 km zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacjami wykonania i odbioru robót : Roboty przygotowawcze obejmują: - rozbiórki wjazdów wraz z przepustami - wycinkę kolidujących drzew - rozebranie i zasypanie studni czerpalnej - odwóz materiałów z rozbiórki i wycinki Roboty ziemne obejmują: - zdjęcie warstwy humusu ( do wykorzystania w robotach wykończeniowych ) - mechaniczne wykonanie wykopów i nasypów Roboty nawierzchniowe obejmują: - wykonanie warstw konstrukcyjnych nośnych na poszerzeniach - wykonanie podbudowy bitumicznej - wzmocnienie połączeń istniejącej jezdni i poszerzeń geosiatką - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego Budowa wjazdów i chodników obejmuje: - wykonanie podbudowy tłuczniowej - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej Budowa odwodnienia obejmuje: - budowę nowych lub przedłużenie istniejących przepustów pod koroną jezdni - budowę przepustów pod wjazdami - budowę ścieku z elementów prefabrykowanych - budowę rowów wraz z umocowaniem - wykonanie obudowy wylotów elementów odwodnienia do rowu Roboty porządkowe i elementy bezpieczeństwa ruchu obejmują : - budowę poręczy i barier energochłonnych na przebudowanym przepuście - oznakowanie pionowe i poziome - regulację pionową zasuw wodociągowych - montaż rur osłonowych - humusowanie obrzeży robót wraz z obsianiem trawą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu : 120.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , d) sytuacji ekonomicznej i finansowej , 2. Za spełnienie warunków określonych w punkcie 1 . Zamawiający uzna jeżeli wykonawcy : a) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń , określonymi przepisami ustawy - Prawo budowlane. Kadra kierownicza winna legitymować się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia . b) wykażą i udokumentują , że w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie dróg publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 5.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości , oraz daty i miejsca wykonania. Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania nawierzchni bitumicznych wraz z chodnikami. c) wykażą niezbędne narzędzia i urządzenia techniczne w celu realizacji zamówienia raz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami : Wykonawca musi wykazać minimum posiadania: - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T - 1 szt - walec drogowy gumowo-stalowy - 1 szt - skrapiarka samojezdna do bitumu - 1 szt - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki - 4 szt - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości i ubijaki zagęszczające - 1szt - frezarka - 1szt - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz. z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub umowa podpisana z taką wytwórnią na obsługę przedmiotu zamówienia ; d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 4.000.000 zł 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy . Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ . Warunki będą oceniane wg zasady spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art.26 ust.3 ustawy , skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty; 1. Potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ c) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty , będą wykonane minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 5.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania nawierzchni bitumicznych wraz z chodnikami. d) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych niezbędnych w celu realizacji zamówienia raz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami : wykonawca wykaże sprzęt i urządzenia własne i obce(np. dzierżawione, wylesingowane itp.) , które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wykonawca musi wykazać minimum posiadania: - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T - 1 szt - walec drogowy gumowo-stalowy - 1 szt - skrapiarka samojezdna do bitumu - 1 szt - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki - 4 szt - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości i ubijaki zagęszczające - 1szt - frezarka - 1szt - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub umowa podpisana z taką wytwórnią na obsługę przedmiotu zamówienia na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami na lub wg dokumentu stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; f) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy - Prawo Budowlane nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,- oraz dokument stwierdzający , że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. h) Opłacona polisa ubezpieczeniowa o wartości min. 4.000.000 zł ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zadania. 2. Potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych - na lub wg dokumentu stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Dopuszcza się składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia : a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, b) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; c) pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną , fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; d) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza , Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4 . Oferta wspólna , składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a) musi być zgodna z postanowieniami SIWZ; b) sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: 1) dokumenty wspólne , takie jak: - oferta - oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 - wykaz wykonanych robót budowlanych ( załącznik Nr 4 do SIWZ ) - dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane należycie. - wykaz narzędzi i urządzeń technicznych( załącznik Nr 6 do SIWZ) - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia( załącznik Nr 5 do SIWZ) Podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum . 2) oświadczenia i dokumenty , takie jak: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych - odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy 5. Podwykonawcy - Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia ,której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom , zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcy, informacje o tym punkcie należy pominąć lub zaznaczyć z adnotacją nie potrzebne skreślić 6. Wykonawcy zagraniczni - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 2 b), c), d), e), f) SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817), 7. Dowód wniesienia wadium bądź dokument świadczący o zabezpieczeniu wadium; 8. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 9. Kosztorys uproszczony. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow .pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach