Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2010r. w zakresie nawierzchni bitumicznych i gruntowych.

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2010r. w zakresie nawierzchni bitumicznych i gruntowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres umowy obejmuje sukcesywne wykonywanie następujących prac wg zleceń: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi (technologia jak w KNR 2-31 tabl. 1106) na drogach gminnych w Kraśniku oraz drogach wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik. Ilość wbudowanej masy bitumicznej nie powinna być większa niż 100 kgm2 (dla celów kosztorysowych). W koszty należy wliczyć ewentualne uzupełnienie podbudowy. 2) Wykonanie remontuodnowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (techn. Jak w KNR 2-31 0311). Przewiduje się wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno -bitumicznych grysowych, wbudowanej mechanicznie gr. do 4 cm po zagęszczeniu (standard II). 3) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0108). 4) Frezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej. 5) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (techn. jak w KNR 2-31 tabl.1406 03 i 05 oraz tabl.1406 01-02 i 04). 6) Remont cząstkowy nawierzchni mieszankami asfaltu lanego (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1107). 7) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi na zimno . 8) Wykonanie koryta głęb. 20 cm w gruncie kat. I-IV (techn. Jak w KNR 2-31 tabl. 0101). 9) Pogłębienie koryta o każde 5 cm. 10) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm (techn. Jak w KNR 2-31 tabl. 0104). 11) Uzupełnienie warstwy odsączającej o każdy 1 cm grubości. 12) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0107). 13) Podbudowa z tłucznia kamiennego (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0114). 14) Zwiększenie grubości podbudowy o każdy 1 cm. 15) Profilowanie równiarką samojezdną dróg gruntowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401 06). 16) Zagęszczanie walcem statycznym samojezdnym dróg gruntowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/07). 17) Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych grysem (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1108). 18) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grys kamienny bazaltowy frakcji 5-8 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1002 01). 19) Rozbiórka krawężników betonowych na podsypce piaskowej (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 0813 01 oraz 0813 02). 20) Ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo - piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 0403 03 oraz 0403 04). 21) Ława pod krawężnik (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0402 03-04) wraz z przygotowaniem (powstałego po rozbiórce krawężnika) rowka pod tę ławę. 22) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową (techn. jak w KNR 2-31 tabl.0706). 23) Oznakowanie poziome jezdni farbą chemoutwardzalną (metoda grubowarstwowa). 24) Wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych - płyty o pow. do 1m? ( jumbo ) 25) Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetonowych lotniczych - materiał inwestora 26) Wykonanie nawierzchni dróg z materiału z odzysku - płyt drogowych betonowych - trylinka (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0310). 27) Oczyszczenie studzienki chłonnej lub kanalizacji burzowej 28) Czyszczenie przepustów z namułu (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1404 02-03). 29) Ręczne rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych grub. 4cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0801 05-06). 30) Ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca 16-20 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0804 06). 31) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0805 01-04). 32) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej. 33) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej na podsypce cementowo -piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1103 05 - 08). 34) Remont cząstkowy nawierzchni z brukowca - typ jak na ul. Bóźnicznej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1102). 35) Plantowanie powierzchni, skarp, nasypów itp. 36) Obsiewanie trawą z humusowaniem 37) Obsiewanie trawą w ziemi urodzajnej (bez humusowania) 38) Roboty ziemne (z przewiezieniem na odl. 1km) 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia i uwzględnione w oferowanej cenie. ceny obejmują koszty: robocizny, materiałów, pracy sprzętu wraz z zapewnieniem transportu materiałów, wywozu gruzu i rumoszu z remontowanych dróg na wysypisko. układanie materiałów rozbiórkowych (krawężników) w stosy na paletach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. prace będą zlecane każdorazowo przez Zamawiającego w miarę potrzeb. destrukt z frezowania nawierzchni wykorzystać do napraw dróg gruntowych wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosił będzie koszty niezbędnych badań wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót. Wykonawca przeprowadzi te badania w ramach cen zamówienia. Wykonawca dokona napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na swój koszt, swoim staraniem i w ramach zamówienia. w oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić koszty wszystkich innych robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca może zlecić część robót nie więcej jak 50% innemu Wykonawcy, wtedy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość, termin robót oraz usunięcie wad w okresie gwarancji i rękojmi. koszty obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. zastrzega się możliwość zmiany zakresu ilości przewidywanych prac. Wykonawca odpowiada za stan techniczny nawierzchni dróg. 3. Ilość prac określono w załączniku Nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości prac w ramach poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego, przy czym ogólna kwota zamówienia nie może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach i gwarancjach bankowych, poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2010r. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.01.2010r. do godz. 10.00 (liczy się data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego) 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem X pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 10. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali roboty w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 200 000 PLN oraz dysponują potencjałem technicznym - walec statyczny samojezdny, równiarka samojezdna, rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu, frezarka do nawierzchni bitumicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad.1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad.2. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. Nr 4 do SIWZ). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał roboty w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 200 000 PLN (potwierdzone referencjami). Natomiast ocena potencjału technicznego zostanie przeprowadzona w oparciu o wykaz sprzętu i narzędzi, jakim dysponuje Wykonawca. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej sprzętem wymienionym w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku nie dysponowania takim sprzętem, oprócz w/w wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad.3. Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Ad.4. Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 5 i 6. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Kosztorys ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru - zał. nr 3 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 8. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 4 do SIWZ), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje). 9. Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5). 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takim sprzętem przez Wykonawcę 11. Dokument stwierdzający posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy PZP w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach