Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2015

Gmina Łazy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6729326 , fax. 32 67 29 326
  • Data zamieszczenia: 2015-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łazy
    ul. Traugutta 15 15
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. 32 6729326, fax. 32 67 29 326
    REGON: 27625886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2015. Zamawiający dokonuje podziału na 2 zadania: Zadanie nr 1 Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych z wycinaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni oraz ewentualnym uzupełnieniem podbudowy tłuczniem i uzupełnieniem mieszanką mineralno-asfaltową. Zadanie nr 2 Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych poprzez wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych II. Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1 1)Remont polega na: likwidacji ubytków, pęknięć i innych uszkodzeń wynikłych z uszkodzeń po okresie zimowym w nawierzchniach asfaltowych z wycinaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni oraz ewentualnym uzupełnieniem podbudowy tłuczniem i uzupełnieniem mieszanką mineralno-asfaltową. 2)Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po okresie zimowym Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 2300 m2 Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych (zmniejszających lub zwiększających) m2 dotyczących wykonania remontu dróg (w wielkości do 30%) a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 4)Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 wykonanego remontu dróg. Zadanie nr 2 1)Remont polega na: likwidacji ubytków, pęknięć, spękań siatkowych i innych uszkodzeń wynikłych z uszkodzeń po okresie zimowym w nawierzchniach bitumicznych poprzez wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych; 2)Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po okresie zimowym. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 2500 m2 Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych (zmniejszających lub zwiększających)m2 dotyczących wykonania remontu dróg (w wielkości do 30%) a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 4)Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 wykonanego remontu dróg. 1.Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. 2.(CPV): 45233142-6 roboty w zakresie naprawy dróg 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna, stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.W trakcie wykonywania prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do usuwania na bieżąco nadmiaru zalegającego materiału i innych nieczystości związanych z realizacją w/w robót w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo w ruchu drogowym wszystkim użytkownikom drogi. 5.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 24 miesiące dla zadania nr 1 oraz 12 miesięcy dla zadania nr 2, licząc od dnia odbioru końcowego. 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy.Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych w zakresie technologii wykonania, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót). 8.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne. 9.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał w swojej ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji na wykonane roboty w miesiącach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach