Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych

Urząd Gminy Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324000 700 , fax. 032 4000 703
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudziniec
    ul. Gliwicka 26 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0324000 700, fax. 032 4000 703
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg gminnych. 1.1 Opis potrzeb Zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych obejmuje: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltobetonową w ilości 73 Mg ( ok. 600 m2) b) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej, mechaniczne zagęszczanie tłucznia, dróg gminnych w ilości 270 m2. Do wyliczeń remontu nawierzchni bitumicznej przyjęto grubość masy asfaltobetonowej 5 cm po zagęszczeniu. Do wyliczeń remontu nawierzchni tłuczniowej przyjęto głębokość wyboi do 5 cm. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną na: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych oraz Określającą zasady wykonania i odbioru robót nawierzchni twardej nieulepszonej stanowiących załącznik nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji. 1.3 Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu oraz jego specyfiki, itd., nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 1.5 W przypadku wskazania przez Zamawiającego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w ww dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach