Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
- Data zamieszczenia: 2013-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
ul. Domańskiego 7 7
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
REGON: 23082154600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec w latach 2013-2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na bieżącej naprawie i konserwacji dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Zgorzelec, w latach 2013-2014. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania, w tym również zobowiązany jest wykonać na swój koszt i we własnym zakresie projekty zabezpieczenia robót wraz z wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami i zgłoszeniami. Projekty zabezpieczenia robót powinny zostać wykonane zgodnie z § 5 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729). Podczas prowadzenia prac na drogach zaliczonych do kategorii dróg gminnych i wewnętrznych dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę uproszczonych projektów. 3. Podczas prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzna powinna być wykonywana na każdym etapie prowadzenie prac, tj. przed rozpoczęciem, w trakcie i po zakończeniu. Wykonaną dokumentację Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej (np. na nośniku CD lub na skrzynkę pocztową) lub w formie papierowej po zakończeniu prac, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru robót objętych zleceniem. 4. Zamawiający wymaga min. 12 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: przedmiar robót, Zestawienie dróg wewnętrznych należących do Gminy Miejskiej Zgorzelec, wykaz dróg gminnych, mapy, Uchwała w sprawie nadania numerów dla dróg gminnych na obszarze Województwa Dolnośląskiego oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ, jako jej integralna część. 6. Ilość wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych odpowiadać będzie rzeczywistym potrzebom wykonania prac remontowych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia sukcesywnie, według bieżących potrzeb, na podstawie pisemnych zleceń przekazanych przez Zamawiającego, zawierających w szczególności: lokalizację, rodzaj i zakres robót do wykonania, termin ich realizacji oraz wartość. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót do wykonania, przy czym łączna wartość wykonanych robót nie może przekroczyć kwoty określonej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Formularz Nr 1 do SIWZ). 8. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r., (t. j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t. j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 9. Jeżeli w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 16.200,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy, oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 21.2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, tytułem: Wadium do postępowania nr WZP.271.68.2012 - kopię przelewu proszę dołączyć do oferty. 5. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 21.8 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt 21.2 lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 21.8 SIWZ. 12. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 13. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2774D przez Rybnicę, Starą Kamienicę w km 0+471 - 4+550, Etap III [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych (BUD)administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2016-2019 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 384 odcinek Jodłownik - Bielawa w km 9+850 - 11+960 oraz Bielawa - Dzierżoniów w km 17+200 - 19+500. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Ulica km 54+617 - 55+567. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Jary
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 385 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 3176D ( UL. CUKROWNICZA) W KIERUNKU MIEJSCOWOŚCI STOLEC KM 39+352 - 40+350, DŁUGOŚĆ 998M
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 366 w m. Podgórzyn w km 9+700 - 10+617 i drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 20+130 - 21+000
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr 602 w Piotrowicach
Dodano: 2016-07-27 - Dolina II etap -droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Dodano: 2016-07-25