Przetargi.pl
Bieżąca naprawa nawierzchni drogowych i urządzeń odwadniających dróg leśnych w Nadleśnictwie Śnieżka w 2009 roku

Nadleśnictwo "Śnieżka" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. Leśna 4a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7182212 do 14 , fax. 075 7182523
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo "Śnieżka"
    ul. Leśna 4a 4a
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7182212 do 14, fax. 075 7182523
    REGON: 93102396000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/sniezka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca naprawa nawierzchni drogowych i urządzeń odwadniających dróg leśnych w Nadleśnictwie Śnieżka w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca naprawa nawierzchni drogowych i urządzeń odwadniających dróg leśnych w Nadleśnictwie Śnieżka w 2009 roku zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zasięgiem leśnictwa obrębu: -Śnieżka: Staniszów, Miłków, Podgórzyn, Karpacz, Borowice, Przesieka - Kowary: Maciejowa, Janowice, Karpniki, Strużnica, Gruszków, Bukowa, Jedlinki, Przełęcz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie) robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o średniorocznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto; b)wskażą do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia osobę (kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane z zakresu budownictwa drogowego i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 7)dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie budownictwa drogowego, 8)aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa, 9)wykaz robót wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru, faktury itp.). 10)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 11)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12)wykaz niezbędnego do wykonania sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca 13)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/sniezka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach