Przetargi.pl
Badanie systemu zarządzania i wdrażania procesów rewitalizacji w Polsce

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: miir.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie systemu zarządzania i wdrażania procesów rewitalizacji w Polsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pt.: „Badanie systemu zarządzania i wdrażania procesów rewitalizacji w Polsce”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SIWZ) 7.15 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2. oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5. szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia, zawierający co najmniej: • opis kontekstu naukowo-badawczego badania wraz ze wskazaniem kwestii istotnych dla realizacji celów badania; • opis sposobu powiązania elementów badania (koncepcja badawcza), odpowiadający celom i założeniom badania, odnoszący się do każdego z obszarów, o których mowa w części „Metodologia badania” załącznika nr 1 do SIWZ); • opis metodologii realizacji badania w odniesieniu do każdego z obszarów, o których mowa w części „Metodologia badania” załącznika nr 1 do SIWZ; • opis sposobu przeprowadzenia analizy eksperckiej, mającej na celu wyłonienie gmin do udziału w badaniu, o której mowa w części „Metodologia badania” załącznika nr 1 do SIWZ; • określenie potencjalnych obszarów ryzyka w realizacji badania (w odniesieniu do każdego z obszarów, o których mowa w części „Metodologia badania” załącznika nr 1 do SIWZ) wraz ze wskazaniem środka/ów ich minimalizacji oraz propozycja i opis instrumentów/narzędzi zapewniających uzyskanie rzetelnych informacji oraz zbierania jak najpełniejszego materiału badawczego umożliwiającego formułowanie obiektywnych i użytecznych wniosków. Jeżeli oferta nie będzie zawierała informacji, o których mowa powyżej lub informacje te będą niepełne, nie będzie podlegała odrzuceniu. W takim przypadku oferta odpowiednio otrzyma 0 pkt lub ocena punktowa zostanie stosownie obniżona w ramach kryterium, które będzie oceniane na podstawie powyższych informacji. UWAGA: Dokumenty wymienione w pkt 7.15.5 SIWZ nie należą do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy i w wypadku niezłożenia ich wraz z ofertą lub złożenia dokumentów wadliwych, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do ich uzupełnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach