Przetargi.pl
Badanie poziomu satysfakcji obsługi Infolinii PARP dla Klienta zewnętrznego realizowanej za pomocą dedykowanych Kanałów kontaktu

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-834 Warszawa, Pańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
  • Data zamieszczenia: 2019-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
    Pańska 81
    00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
    REGON: 17181095000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja rządowa działajaca na podstawie ustawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie poziomu satysfakcji obsługi Infolinii PARP dla Klienta zewnętrznego realizowanej za pomocą dedykowanych Kanałów kontaktu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja badania satysfakcji Klienta zewnętrznego, korzystającego z konsultacji prowadzonych przez pracowników Infolinii PARP. Ocena poziomu satysfakcji dotyczy zarówno kontaktów telefonicznych, jak i elektronicznych. Badanie będzie realizowane na podstawie ankiety postusługowej, przeprowadzanej dla każdego Kanału kontaktu i na podstawie przekazanej próby badawczej. 2.Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące Zadania. Zadanie 1. Przygotowanie do realizacji badania satysfakcji Klienta zewnętrznego Infolinii PARP a) Przygotowanie narzędzi badawczych na podstawie zakresu oceny przekazanego przez Zamawiającego. b) Przygotowanie i wdrożenie metodologii doboru próby badawczej. Zadanie 2. Realizacja badania satysfakcji Klienta zewnętrznego Infolinii PARP a) Realizacja badania w trybie ciągłym. b) Raportowanie wyników badania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 (słownie: dwa tysiące zł przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę/ oferty w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach