Przetargi.pl
Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 § 1 Kodeksu Karnego - w części 1 kurs zawodowy Hydraulik dla 7 osób, w części 2 kurs zawodowy Hydraulik dla 8 osób. Kod CPV - 80 53 00 00-8 Usługi szkolenia zawodowego

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, ul. Piłsudskiego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5248600 , fax. 089 5248638
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Piłsudskiego 3 3
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5248600, fax. 089 5248638
    REGON: 00059045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 § 1 Kodeksu Karnego - w części 1 kurs zawodowy Hydraulik dla 7 osób, w części 2 kurs zawodowy Hydraulik dla 8 osób. Kod CPV - 80 53 00 00-8 Usługi szkolenia zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zawodzie: hydraulik dla 7 osób w części 1 oraz hydraulik dla 8 osób w części 2 tzw. Beneficjentów Ostatecznych, którymi będą osadzeni w Areszcie Śledczym w Olsztynie. Projekt Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 § 1 Kodeksu Karnego realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Olsztynie, przy ul. Opolskiej 42 w Olsztynie. 3. Zamawiający zapewnia miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami p.poż, bhp oraz sprzęt zakupiony w ramach Projektu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt materiały niezbędne do nauki zawodu m.in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze oraz przybory do pisania, odzież ochronną i środki ochrony indywidualnej oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu, których wartość nie może przekroczyć 40% ceny kursu. .5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego oraz powołania komisji egzaminacyjnej. Do składu komisji wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca poniesie koszty oraz w przypadku takiej konieczności ponowi koszty egzaminów końcowych. 6. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu zgodnego z tematyką i zakresem kursu oraz uzyskanie odpowiednich uprawnień do wykonywania tego zawodu. 7. Szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (50 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych oraz 100 godzin zajęć praktycznych). 8. Wykonawca sporządzi i dołączy Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosła wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). 9. Kurs zakończy się egzaminem oraz wydaniem zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu zawodowego oraz uzyskaniem kwalifikacji zgodnych z programem kursu oraz zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosła wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Wydanie absolwentom kursu dokumentu ukończenia szkolenia winno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 9. Realizacja kursu zawodowego powinna odbywać się zarówno w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. 10. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty kursu zawodowego należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS, informacji o realizacji projektu Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkoleniowych należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, w którym zostaną wymienione materiały szkoleniowe otrzymane przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej, wewnętrznej kontroli szkolenia mającej na celu podnoszenie jakości szkolenia. 12. Wykonawca ubezpieczy każdego z uczestników w niezbędnym zakresie. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursu do 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. 14. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu sfinansowanego przez Zamawiającego ze środków EFS w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 15. Wykonawca zapewni w części 2 badania lekarskie zakwalifikowanym osadzonym niezbędne do podjęcia pracy w zakresie kursów hydraulika zgodnie z ilością osób przedstawionych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 4) wpisani są do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, 5) dysponują potencjałem technicznym i zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - dysponuje wykładowcą zajęć teoretycznych i praktycznych, który posiada przygotowanie zawodowe, zgodnie z przedmiotem zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w rozdziale VIII pkt.1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IX.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualny odpis z Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualny wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych), 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: dokument wymienione w ppkt. 2, 3, 4 i 6 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca złoży formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wraz z ofertą należy złożyć preliminarz kosztów. Warunki oraz sposób jego sporządzenia określone zostały w rozdziale XVI niniejszej specyfikacji Opis sposobu obliczenia ceny. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. 6. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 i 2. 7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzega, że całość zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę. W związku z tym Wykonawca nie może powierzyć zamówienia dla podwykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach