Przetargi.pl
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Adaptację pokoi mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w Internacie.

Szkoła Policealna ogłasza przetarg

  • Adres: 10-052 Olsztyn, ul. Mariańska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 527 44 62 , fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna
    ul. Mariańska 1 1
    10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 527 44 62, fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
    REGON: 51138822400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Adaptację pokoi mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w Internacie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z adaptacją pokoi mieszkalnych na pokoje biurowe w budynku Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie, ul. Mariańska 3. Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: Przedmiar robót do wyceny - adaptacja pokoi mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w Internacie, branża budowlana i sanitarna - Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Specyfikacja techniczna - adaptacja pokoi mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w Internacie branża budowlana i elektryczna - Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Dokumentacja projektowa do wglądu u Kierownika Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie mgr Bogna Nawrot - ul. Mariańska 3, 10-052 Olsztyn, tel. 089 527-53-64 wew. 23, tel. kom. 608-175-279 w godz. 8,00-14,00. 2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień dla robót będących przedmiotem zamówienia: 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie obiektu. Prace remontowe winny być dostosowane do regulaminów obowiązujących w Internacie zamieszkiwanym przez młodzież. 4. Harmonogram prac zakłócających spokój będzie konsultowany z Kierownikiem Internatu. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonywanych prac przed nadmiernym rozprzestrzenianiem się kurzu i pyłu. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający żąda aby kierownik budowy Wykonawcy posiadał uprawnienia kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie obiektów wpisanych do rejestru zabytków (D. U. 2004 NR 150 poz. 1579). 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (5 lat), licząc przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, - co najmniej dwie roboty budowlane w obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 70 000,00 zł brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto), b) dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona według reguły (spełnia) - (nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale VIII SIWZ. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VII Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2. wykaz, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ robót budowlanych, 3. dokument(y) potwierdzający(e), że robota(y), o której/ych mowa w Rozdziale VII pkt. 2a została(y) wykonana(e) należycie, Wykaz zabytków nieruchomych, na budowie których kierownik budowy, który będzie kierować pracami budowlanymi, odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową potwierdzający jego kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach. 4. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy Wykonawcy. 5. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę minimum 200 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział VIII SIWZ składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oprócz dokumentów, o których mowa powyżej oferta musi zawierać: 8. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 9.przedmiar robót sporządzony metodą uproszczoną, wykonany w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2, 3 do SIWZ, 10. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę(y) wskazaną(e) w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach