Przetargi.pl
Przebudowa ciągów pieszo-jezdnych (rowerowych) z budową miejsc postojowych przy boiskach piłkarskich w miejscowości Zagaje, gm. Lelkowo

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-521 Lelkowo, Lelkowo 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2448183 , fax. 085 2448183
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Lelkowo 21 21
    14-521 Lelkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2448183, fax. 085 2448183
    REGON: 00053820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglelkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów pieszo-jezdnych (rowerowych) z budową miejsc postojowych przy boiskach piłkarskich w miejscowości Zagaje, gm. Lelkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa ciągów pieszo-jezdnych (rowerowych) z budową miejsc postojowych przy boiskach piłkarskich w miejscowości Zagaje, gmina Lelkowo, która obejmuje następujące roboty (5 części zadania): a) przebudowa drogi dojazdowej do zabudowy mieszkaniowej (część zadania stanowiąca koszty niekwalifikowane) polegająca na wykonaniu poszerzenia jezdni z 3,50 m do szerokości 5,0m i wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej na poszerzeniu i na istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych. Konstrukcja nawierzchni: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa grubości 3 cm, podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0 - 31,5 mm i gr. 15 cm (na nowobudowanych odcinkach i poszerzeniach) oraz warstwa wyrównawcza- średnio gr. 9 cm ( na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych), warstwa mrozoochronna (odsączająca) z piasku średnioziarnistego grub. 30 cm, pow. drogi 2525,62 m2. W zakresie występuje także wykonanie przyłączy od wpustów ulicznych (istniejących i projektowanych) do istniejącej kanalizacji deszczowej. b) przebudowa chodników (część zadania stanowiąca koszty kwalifikowane) przy budynkach wielorodzinnych oraz uzupełnienie, wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych. Konstrukcja nawierzchni na chodnikach: kostka betonowa - 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 grubości 3 cm i warstwa mrozoochronna z piasku średnioziarnistego grubości 10 cm, pow. chodników 886,00 m2 . c) przebudowa ścieżki rowerowej (część zadania stanowiąca koszty kwalifikowane) polegająca na poszerzeniu z 2,50 m do 3,50 m. Konstrukcja nawierzchni: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa grubości 3 cm, podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0 - 31,5 mm i gr. 15 cm (na poszerzeniach) oraz warstwa wyrównawcza - średnia gr. 9 cm (na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych), warstwa mrozoochronna (odsączająca) z piasku średnioziarnistego grub. 30 cm, pow. ścieżki rowerowej 1078,78 m2. W zakresie występuje także wykonanie przyłączy od wpustów ulicznych (istniejących i projektowanych) do istniejącej kanalizacji deszczowej. d) budowa nowych miejsc postojowych i parkingów na 10 stanowisk samochodów osobowych przy boiskach piłkarskich (część zadania stanowiąca koszty kwalifikowane) Konstrukcja nawierzchni: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa grubości 3 cm, podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0 - 31,5 mm i gr. 15 cm (na nowobudowanych odcinkach i poszerzeniach) oraz warstwa wyrównawcza - średnio gr. 9 cm (na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych), warstwa mrozoochronna (odsączająca) z piasku średnioziarnistego gr. 30 cm, pow. miejsc postojowych i parkingu - 532,06 m2. W zakresie występuje także wykonanie przyłączy od wpustów ulicznych (istniejących i projektowanych) do istniejącej kanalizacji deszczowej. e) przebudowa drogi dojazdowej do świetlicy (część zadania stanowiąca koszty kwalifikowane) polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej na istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych. Konstrukcja nawierzchni: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa grubości 3 cm, warstwa wyrównawcza - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0 - 31,5 mm i grub. średnio 9 cm ( na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych), pow. drogi 524,46 m2. W zakresie występuje także wykonanie przyłączy od wpustów ulicznych (istniejących i projektowanych) do istniejącej kanalizacji deszczowej. W zakres zadania wchodzi także pełna obsługa geodezyjna z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. uPzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą (spełnia/niespełna).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia. Należy dołączyć kserokopię dokumentów (potwierdzonych za zgodność z oryginałem): uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień składania oferty. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić minimum 500 000,00 zł. Okres ubezpieczenia powinien obejmować czas trwania budowy tj. minimum do 30 września 2010 r.; Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych 6) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uglelkowo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach