Przetargi.pl
Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 06 33 , fax. 42 719 09 53
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 719 06 33, fax. 42 719 09 53
    REGON: 47207468800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części). Szczegółowy opis każdego zadania został przedstawiony poniżej. 2. ZADANIE 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowych wyjazdów z zajęciami rehabilitacyjnymi dla 60 osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Organizowanie indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych w zależności od potrzeb poszczególnych uczestników - stopień niepełnosprawności II lub III w wymiarze na jednego uczestnika projektu 10 godzin zegarowych, realizowanych na 5-dniowym wyjeździe dla 60 osób niepełnosprawnych. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania trzech wyjazdów z podziałem na 3 grupy po 20 osób + 15 opiekunów z tym że, liczba opiekunów może ulec zmianie, max. liczba to 15 opiekunów. 3) Wykonawca zorganizuje trzy wyjazdy podczas których przeprowadzi - łącznie 600 godzin zegarowych indywidualnych rehabilitacji dla osób będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ich opiekunów-zajęcia rehabilitacyjne nie obejmują opiekunów. 4) Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.10.2014 r. 5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zadania nr 1 Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić: a) materiały dydaktyczne oznaczone logo projektu oraz sprzęt niezbędny do realizacji zajęć; b) niezbędną ilość rehabilitantów umożliwiającą wykonanie 600 godzin rehabilitacji indywidualnej, c) transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, d) 4 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami, e) pełne wyżywienie - śniadania, dwudaniowe obiady, kolacje, serwis kawowy - dostępny w porach po obiedzie do kolacji, f) zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, g) opiekuna/koordynatora zarządzającego całością, h) na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu pobytu i zajęć, i) prowadzenie list obecności wszystkich uczestników, j) wystawienie zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach, k) przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenie do Zamawiającego, l) oznaczenie wszystkich dokumentów (szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, opisu procesu grupowego, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach) logo projektu z informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, m) dostarczenie w/w dokumentów w ciągu pięciu dni od daty zakończenia wyjazdu do siedziby Zamawiającego tj: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz. 6) Zamawiający informuje, że Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7) W ramach zadania nr 1 zajęcia z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Uwaga! Sposób obliczenia ceny dla zadania nr 1:Wykonawca zobowiązany jest podać łączną cenę brutto za realizację zamówienia , ponadto wymagane jest wyszczególnienie ceny brutto za pobyt jednej osoby- rozumie się przez to: pełen koszt pobytu jednej osoby na wyjeździe przez 5-dni oraz podanie ceny brutto za dobę pobytu jednej osoby-rozumie się przez to koszt pobytu jednej osoby za jedną dobę. 3. ZADANIE 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie 1-dniowego grupowego treningu asertywności i komunikacji dla 18 rodziców zastępczych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego treningu asertywności i komunikacji dla 18 rodziców zastępczych, będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego tj: 18 osób, 1 dzień x 2 godziny zegarowe - łącznie 2 godziny zegarowe. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania w trakcie trwania treningów zajęć plastycznych dla dzieci oraz gier i zabaw ruchowych. Liczba dzieci nie większa niż 30. 3) Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.10.2014 r. 4) Miejsce realizacji: obszar powiatu zgierskiego. 5) Wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu tematycznego prowadzonego treningu: a) komunikacja interpersonalna, b) bariery w komunikacji, c) aktywne słuchanie, d) asertywność w kontaktach z ludźmi, e) wybrane techniki asertywne, f) mechanizmy efektywnej komunikacji, g) techniki i narzędzia skutecznej komunikacji, przekazywanie trudnych informacji, h) egzekwowanie ustaleń współpracy, 6) W ramach realizacji zadania nr 2 Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić: a) salę wykładową w lokalu usytuowanym z dogodnym połączeniem komunikacyjnym, b) materiałów dydaktycznych oznaczonych logo projektu oraz sprzętu niezbędnego do realizacji zajęć; c) materiałów i sprzęt niezbędny do realizacji zajęć z dziećmi tzn: bloki rysunkowe, piłki, skakanki itp. d) pracownika merytorycznego - 1 psychologa, e) słodki poczęstunek dla uczestników zajęć i dzieci, f) na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu zajęć, g) prowadzenie list obecności wszystkich uczestników, h) wystawienie zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach, i) przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenie do zleceniodawcy, j) opis procesu grupowego, k) oznaczenie wszystkich dokumentów (szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, opisu procesu grupowego, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach) logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, l) dostarczenia w/w dokumentów w ciągu pięciu dni od daty zakończenia treningu do siedziby Zamawiającego tj: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz, m) Zamawiający informuje, że Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. n) W ramach zadania nr 2 treningi będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć szczegółowy harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 1 zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca w ciągu tygodnia od podpisania umowy zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu listy wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji zadania. 7. Po zakończeniu zadania każdy uczestnik projektu otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy merytorycznej z Zamawiającym, udzielania wyjaśnień, informacji, również po zakończeniu realizacji zadania, np. podczas kontroli zewnętrznej projektu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów na wszelkich dokumentach dotyczących realizowanej umowy. Zamawiający udostępni Wykonawcy obowiązujące logotypy do oznaczania Projektu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zadania nr 1, zadania nr 2 przez cały czas trwania umowy oraz jej dostarczenia w pełnym zakresie do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zakończenia przedmiotu umowy. 11. Wykonawca określi łączną cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty brutto jest ceną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia. Łączna cena brutto podlega badaniu i ocenie. 12. W ramach zadania nr 1:Wykonawca zobowiązany jest podać łączną cenę brutto za realizację zamówienia , ponadto wymagane jest wyszczególnienie ceny brutto za pobyt jednej osoby- rozumie się przez to: pełen koszt pobytu jednej osoby na wyjeździe przez 5-dni oraz podanie ceny brutto za dobę pobytu jednej osoby-rozumie się przez to koszt pobytu jednej osoby za jedną dobę. 13. W ramach zadania nr 2:Wykonawca zobowiązany jest podać łączną cenę brutto za realizację zamówienia, ponadto wymagane jest wyszczególnienie ceny brutto za jednego uczestnika. 14. Zamawiający informuje, że w przypadku mniejszej liczby uczestników/osób, niż określona w SIWZ w poszczególnych zadaniach wysokość łącznej ceny brutto, ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu przy zachowaniu wysokości ceny brutto podanej przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego za jednego uczestnika osobę. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości wynikającej z faktycznej liczby uczestników osób biorących udział w przedmiocie zamówienia w ramach poszczególnych zadań. 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie musi być złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 16. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę, wraz z ofertą, Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.). W przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 18. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części (zadania). 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 21. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach