Przetargi.pl
Adaptacja ( przebudowa ) pomieszczeń na bloku operacyjnym dla potrzeb ESWL-PCNL przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    ul. Wólczańska 191 191
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
    REGON: 47165836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja ( przebudowa ) pomieszczeń na bloku operacyjnym dla potrzeb ESWL-PCNL przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja ( przebudowa ) pomieszczeń na bloku operacyjnym dla potrzeb ESWL-PCNL przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi Prace adaptacyjne odbywają się w obrębie bloku operacyjnego oddziału Urologii w przedmiotowym szpitalu. Pomieszczenia położone są na kondygnacji czwartej nowej części budynku szpitala, w narożniku północno wschodnim. Konstrukcja budynku - ściany z cegły pełnej, stropy i dach żelbetowe. Bezpośrednio nad adaptowanymi pomieszczeniami znajduje się nieużytkowy strych (pusty, konstrukcja w całości żelbetowa, okna nowe PCW). Pomieszczenia podlegające adaptacji wykończone są płytkami (podłogi i ściany), sufity tynkowane. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu budowlanego: Kubatura wszystkich pomieszczeń 191,31 m3 Powierzchnia użytkowa suma 53,89 m2 Prace rozbiórkowe : - usunięcie ścian działowych z cegły pełnej - zgodnie z częścią rysunkową, - usunięcie płytek i kleju ze ścian i podłóg, - usunięcie tynku z sufitu, - usunięcie starych instalacji wod-kan i c.o., w tym usunięcie i zamknięcie obiegu instalacji grzewczej w części adaptowanej na salę zabiegową, - usunięcie instalacji elektrycznej, w przedmiotowych pomieszczeniach zostanie zrealizowana nowa instalacja, poprowadzona bezpośrednio z szafy sekcji, - przekucie otworu otworów w stropie pomiędzy kondygnacją a strychem w celu poprowadzenia wentylacji klimatyzacji, Prace budowlano montażowe. Prace wstępne to: - wyprowadzenie z piwnicy kabla zasilającego Prace właściwe to: - montaż wszystkich instalacji zgodnie z częścią rysunkową i opisem technicznym - wykończenia cementowe podłóg, tynkowe ścian, - montaż instalacji podsufitowych, urządzeń stałych, - powierzchnie sufitu i powłoki malarskie oraz wykładzinę podłogową ze spadkami. Zestawienie powierzchni i kubatury pomieszczeń po zmianach. - powierzchnia przedsionka 5,19m2 - powierzchnia umywalni 11,06 m2 - powierzchnia sali 37,64 m2 - kubatura sali netto 133,63 m3 - kubatura wentylowana netto 172,89 m3 - wysokość docelowa 3,50 m Wyposażenie: Wyposażenie sali to wyposażenie Inwestora i wyposażenie projektowane. Wyposażenie znajdujące się w dyspozycji Inwestora: - stół zabiegowy litotryptor z ramieniem RTC C (moduł mobilny), - USG (moduł mobilny), - moduł na monitory (moduł mobilny), - lampa zabiegowa (moduł stały, montowany do sufitu), - kolumna anastezjologiczna (moduł stały, montowany do sufitu), Wyposażenie projektowane: sala: Łóżko szpitalne, wieszak, regał i podajniki mydła oraz środków odkażających oraz wyposażenie instalacyjne ujęte w części rysunkowej i opisie branżowym. Wymagania szczegółowe architektoniczno - technologiczne dotyczące wyposażenia i wykończenia Podłogi, ściany drzwi, parapety oraz górne powierzchnie w sali oraz umywalni powinny być wykonane z powierzchni gładki, zmywalnych oraz odpornych na ścieranie . Na podłogach wykładzinę zaleca się spawaną, bezszczelinową, dedykowaną do pomieszczeń szpitalnych zabiegowo-operacyjnych i pomieszczeń RTG, parametry zgodnie ze specyfikacją techniczną. Pomieszczenie sali zabiegowej musi być klimatyzowane. Wszystkie roboty budowlano - montażowe i odbiór robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, obowiązującymi w czasie ich wykonywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: w szczególności co najmniej jedną osobę posiadającą decyzję uprawnienia budowlane o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby, poświadczające posiadane wymagane ubezpieczenie od OC znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadanie polegające na modernizacji ( adaptacji ) pomieszczeń o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto każde zadanie. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą na potwierdzenie powyższych warunków : A 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Wymagane jest dysponowanie osobą / osobami posiadającymi decyzję uprawnienia budowlane o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno -budowlanej lub architektonicznej oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby, poświadczające posiadane wymagane ubezpieczenie od OC. Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy. Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. B W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. C W celu potwierdzenia zdolności technicznej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwa zadania polegające na modernizacji ( adaptacji ) pomieszczeń o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto każde zadanie. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie D Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji pkt II A lub odpowiednio w pkt II B - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1 . Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) każdy z osobna - dokument wymieniony w pkt II A ppkt 2-4 lub odpowiednio w pkt II B ppkt 2 b) podpisane przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www/pirogow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach