Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka na potrzeby poradni Pedagogiczno-Psychologicznej ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz

Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Długa 49
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 887 555 510
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Długa 49 49
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 887 555 510
    REGON: 10154671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psi.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka na potrzeby poradni Pedagogiczno-Psychologicznej ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adoptowaniu pomieszczeń na potrzeby pracowni pedagogiczno-psychologicznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka usytuowanego w Zgierzu przy ul. Długiej 89/91, 95-100 Zgierz. 2. Realizacja zamówienia polega na adaptowaniu na potrzeby pracowni pedagogiczno-psychologicznej pomieszczeń, które są częścią Zespołu Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka usytuowanego w Zgierzu przy ul. Długiej 89/91. Adaptacja istniejących pomieszczeń szkolnych (sal wykładowych, pokoi biurowych, korytarza, sanitariatów) ma na celu przebudowę w/w pomieszczeń na przychodnie dydaktyczno-psychologiczną składającą się z gabinetów: dydaktycznych, psychologicznych, logopedy, korytarzy, sanitariatu, sekretariatu, gabinetu dyrektora i pokoju socjalnego wraz z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia przychodni są przygotowywane do przebywania w nich osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych (na wózkach inwalidzkich). 3. Roboty budowlane oraz prace instalacyjne będą prowadzone: a) od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1800, w soboty od 700 do 1400; b) roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu, wibracji będą prowadzone w okresie trwania zajęć po godz. 1500 (poniedziałek-piątek), sobota po godzinie 1200 ; c) roboty budowlane prowadzone będą w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów, umożliwiając prawidłowe ich funkcjonowanie; d) gruz lub inne odpady powstałe w wyniku prac remontowych będą uprzątnięte każdorazowo z ciągów komunikacyjnych. 4. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia pn: Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka na potrzeby poradni Pedagogiczno-Psychologicznej ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1) STWiOR - zał. nr 9 do SIWZ: 2) Projekt Architektoniczno-budowlany -zał. nr 10 do SIWZ: 3) Projekt budowlano-wykonawczy- instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej i wentylacji mechanicznej wywiewnej- zał. nr 11 do SIWZ; 4) Projekt budowlano-wykonawczy - instalacji elektrycznej i teletechnicznej - zał. nr 12 do SIWZ; 5) PRZEDMIAR - adaptacja - zał. nr 13 do SIWZ; 6) PRZEDMIAR-pochylnia - zał. nr 14 do SIWZ; 7) Decyzja nr 1660/2013 - zał. nr 15 do SIWZ 5. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji wskazano: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów to zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia opisanych w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji i przedmiarach robót zarówno warunki techniczno użytkowe jak i zakres równoważności został opisany w dokumentach stanowiących załącznik do SIWZ: dokumentacja projektowa, pozwolenie na budowę, STWiOR, przedmiar stanowiące opis przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 7. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Adaptacja ZSS im. Cezaka w Zgierzu. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, wystawionego na rzecz Zamawiającego, tj. Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Sp. z o. o. ul. Długa 49 , 95-100 Zgierz, należy złożyć w pokoju nr 204 w budynku B. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I SIWZ ust. 4 lit b. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I SIWZ, ust.4 lit b. 6. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej ,gwarancje, poręczenia, winny być wprost wskazane przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 7. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone, jako wadium powinny być nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą i nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psi.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach