Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2132440 , fax. 42 2132434
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 42 2132440, fax. 42 2132434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń Urzędu Gminy, w celu wydzielenia pomieszczeń dla posterunku policji. Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie prac rozbiórkowych, przebudowę układu ścian wewnętrznych, montaż drzwi, położenie tynków, posadzek, remont instalacji wewnętrznych wod - kan, c.o., gazowej, elektrycznej. Obiekt budynku posiada przyłącza: wodne, kanalizacyjne, gazowe i energetyczne. 3.2. Zestawienie powierzchni: a) Powierzchnia użytkowa projektowana 87,60 m2, b) Wysokość pomieszczeń 3,00 m, 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres ilościowy i rzeczowy robót zamówienia zawierają załączniki: a) projekt budowlany: - część architektoniczno - konstrukcyjna, - część instalacyjna - sanitarna, - część instalacyjna - elektryczna, b) rysunki techniczne, c) przedmiar robót, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Uwaga: Kolorystyka i dobór urządzeń powinny być uzgodnione z przedstawicielem Zamawiającego. Płytki na podłogach powinny być z gresu szkliwionego, antypoślizgowe. Drzwi wejściowe do kotłowni powinny być pełne, wykonane z profili aluminiowych ciepłych i posiadać 2 szt. wkładek standardowych. Drzwi wejściowe do pomieszczeń administracyjnych powinny być przeszklone szybą antywłamaniową P4 z dolnym wypełnieniem, wykonane z profili aluminiowych ciepłych i posiadać samozamykacz. 3.4 Prace związane z przeprowadzaniem remontu nie powinny zakłócać pracy urzędu. 3.5 Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, b) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót prawidłowych warunków BHP, c) organizacja miejsca budowy leży po stronie Wykonawcy, d) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek i wyburzeń), e) wywóz gruzu z rozbiórek, f) uporządkowanie pomieszczeń po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 3.6 Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz. 881). 3.7 Powyższe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 3.8 Zakres prac należy wycenić na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiarów robót i niniejszej SIWZ. Ofertę cenową należy sporządzić na wykonanie całego zadania inwestycyjnego. 3.9 Dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory, itp.) Wymagane jest przygotowanie 2 kompletów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.andrespol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach