Przetargi.pl
adaptacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz wykonanie mebli biurowych

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
    REGON: 01326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    adaptacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz wykonanie mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie oferty częściowe. Oferta częściowa nr 1 - wykonanie adaptacji, remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 polegających m.in. na: 1)wyburzeniu ścian działowych, 2)wymianie podłóg i parapetów, 3)malowaniu ścian i sufitów, 4)przebudowie łazienek, 5)wymianie instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, 6)instalacji sieci komputerowej, 7)przebudowie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, 8)wykonaniu sufitów podwieszanych, 9)wymianie stolarki drzwiowej, 10)doposażeniu w wentylację mechaniczną, 11)instalacji klimatyzatorów. 2. Szczegółowy zakres robót określają: 1) projekty w Wydziale Komunikacji - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w Wydziale Komunikacji - załącznik Nr 2, 3) projekty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - załącznik nr 3 4) specyfikacje techniczne w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - załącznik nr 4 3. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) projekt budowlany, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót. 4. Okres gwarancji oraz rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy i liczony jest od daty odebrania wykonanych prac przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorysy ofertowe, uproszczone na wykonanie adaptacji pomieszczeń w budynku Zamawiającego. 6. Oferta częściowa nr 2 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do remontowanych pomieszczeń w budynku Zamawiającego. Szczegółowy opis, ilości mebli określa załącznik do SIWZ - meble biurowe oraz formularz oferty częściowej nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych, tylko dla oferty częściowej nr 1. Wadium dla oferty częściowej nr 2 nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach