Przetargi.pl
Adaptacja obiektu - roboty zewnętrzne w ramach zadania:Adaptacja obiektu na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej- w budynku Zespołu Szkół nr 8 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie (Inwestycja)

Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-987 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5900210, 59-00214 , fax. 022 5900215
  • Data zamieszczenia: 2011-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15 15
    00-987 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5900210, 59-00214, fax. 022 5900215
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja obiektu - roboty zewnętrzne w ramach zadania:Adaptacja obiektu na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej- w budynku Zespołu Szkół nr 8 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie (Inwestycja)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Nr 8 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie. Zakres prac obejmuje w szczególności: - ogrodzenie terenu zespołu budynków, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej budynku, - utwardzenie nawierzchni z wykonaniem odwodnienia i budową pochylni dla osób niepełnosprawnych. - przebudowę instalacji sanitarnych na terenie patio, - doposażenie budynku w platformę schodową dla osób niepełnosprawnych, - prace wykończeniowe wewnątrz budynku polegające w szczególności na: wykonaniu tynków wewnętrznych na ścianach nośnych od strony patio, wykonaniu posadzki w pomieszczeniu stołówki usytuowanej w budynku Gimnazjum nr 32 po przebudowie instalacji sanitarnej, prace malarskie. Szczegółowy zakres prac określają dokumentacja projektowa i przedmiary robót, na podstawie których należy sporządzić kosztorys ofertowy. Realizacja w/w robót winna być przeprowadzona z uwzględnieniem okresów przygotowawczych związanych z zakupami materiałów, transportem na miejsce budowy, przygotowaniami do prac montażowych aby nie spowodować żadnych opóźnień w realizacji inwestycji. Obecnie trwa wykonywanie robót budowlanych wewnątrz budynku szkoły przez dotychczasowego wykonawcę robót budowlanych. Do obowiązków wykonawcy wyłonionego z przetargu będzie należało współdziałanie i współpraca z dotychczasowym Wykonawcą na terenie budowy w taki sposób, aby bezkolizyjnie i bez opóźnień realizować remont budynku. Prace należy realizować w oparciu o opracowany harmonogram uzgodniony z Zamawiającym oraz dotychczasowym wykonawcą, który jest w trakcie wykonywania robót budowlanych. -2- Wykonawca wyłoniony w przetargu, w pierwszej kolejności wykona rozbiórkę ścian od strony patio na wszystkich kondygnacjach, montaż ścianki z profili stalowych przeszklonych wraz z drzwiami, zabudowę instalacji sanitarnych płytą GK, zakup, dostarczenie i montaż platformy dla niepełnosprawnych. Prace te należy zakończyć w terminie do dnia 10.11.2011 r., aby umożliwić terminowe wykonanie robót przez dotychczasowego Wykonawcę. Pozostałe prace objęte niniejszym zamówieniem należy zakończyć w terminie do 15.12.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach