Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5652400 , fax. 022 5652402
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie
ul. Olszewska 14/20 14/20
00-792 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5652400, fax. 022 5652402
REGON: 01126394600805 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja lokali mieszkalnych na kwatery internatowe w budynku przy ul. Racławickiej 27 (klatka z wejściem od ul. Kazimierzowskiej 7) w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja lokali mieszkalnych na kwatery internatowe w budynku przy ul. Racławickiej 27 (klatka z wejściem od ul. Kazimierzowskiej 7) w Warszawie. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podsatwie art. 11 ust. 8 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 43 000,00 PLN (czterdzieści trzy tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1)posiadają doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch robót - odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 1 500 000,00 zł. brutto każda - polegających na: remoncie lub budowie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej, (zał. nr 3 do SIWZ), poparte dokumentem potwierdzającym należytą staranność wykonania; 2)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży - zał. nr 4 do SIWZ; 2.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, w systemie spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1).Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 do SIWZ). 2).Dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4).Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi i roboty te zostały wykonane należycie, 5).Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji (zał. nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionych w ust.1 pkt 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26