Przetargi.pl
Adaptacja budynków komunalnych na świetlice wiejskie w Łowini i Gniewięcinie wraz z urządzeniem placów zabaw

Gmina Sędziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Dworcowa 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3811127 w. 41 , fax. 041 3811131
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów
    ul. Dworcowa 20 20
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3811127 w. 41, fax. 041 3811131
    REGON: 29100985700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynków komunalnych na świetlice wiejskie w Łowini i Gniewięcinie wraz z urządzeniem placów zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek Świetlicy Wiejskiej w Łowini - wolnostojący, parterowy z poddaszem nie użytkowym, częściowo podpiwniczonym o wymiarach zewnętrznych 18, 30 m x 13, 20 m (wysokości w szczycie 8, 30 m) . Przedmiotowy budynek wybudowany został w latach 60- tych. Położony na działce geodezyjnej nr 60. Po przeprowadzeniu wizji lokalnej i ocenie stanu technicznego obiektu podjęto decyzję o przeprowadzeniu prac remontowych w celu doprowadzenia budynku jego pomieszczeń oraz otoczenia do sprawności pod względem technicznym i użytkowym. Kosztorys inwestorski przedstawia następujące prace remontowe: 1. Remont i odgruzowywanie kominów z cegieł . 2. Wymiana starej stolarki drewnianej na PCV . 3. Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych . 4. Wykonanie instalacji elektrycznej . 5. Skucie oraz wykonanie nowych tynków wewnętrznych wraz z malowaniem oraz okładzinami w WC . 6. Wymiana instalacji wod - kan + biały montaż . 7. Skucie i wykonanie nowych posadzek. 8. Wykonanie ocieplenia budynku metoda lekko - mokrą, styropian gr. 8 cm. 9. Montaż nowych parapetów i daszków zewnętrznych nad wejściem. 10. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych ( ściany fundamentowe żelbetowe, nad poziomem terenu ścianki murowane z cegły klinkierowej, wykończenie podjazdu kostką . 11. Zagospodarowanie terenu przez wykonanie alejek ( chodników z kostki ) spacerowych montaż urządzeń placów zabaw. 12. Wyposażenie budynku ( szafki, kosze, stół do tenisa, zestaw gier planszowych). 13. Montaż systemu dystrybucji gorącego powietrza z kominkiem o mocy 18 kW wraz z obudową marmurowa i rozporządzeniem rurarzem po pomieszczeniach budynku . 14. Ogrodzenie terenu z siatki na słupkach stalowych + 2 bramy z furtkami. Budynek Świetlicy Wiejskiej w Gniewięcinie - wolnostojący, parterowy z , poddaszem nie użytkowym, częściowo podpiwniczonym o wymiarach zewnętrznych 20, 00 m x 13, 20 m ( wysokość w szczycie10, 70 m ) . Przedmiotowy budynek wybudowany został w latach 60 - tych. Położony na działce geod. nr 177 i 170/2. Po przeprowadzeniu prac remontowych w celu doprowadzenia budynku jego pomieszczeń oraz otoczenia do sprawności pod względem technicznym i użytkowym. Kosztorys inwestorski przedstawia następujące prace remontowe: 1. Wymiana starej stolarki drewnianej na PCV. 2. Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych . 3. Rozebranie starej boazerii z płyt pilśniowych . 4. Wymiana opraw oświetleniowych. 5. Uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z murowaniem ścianek działowych oraz okładzinami w WC. 6. Wymiana instalacji wod - kan + biały montaż. 7. Wykonanie nowych posadzek. 8. Wykonanie sufitu podwieszanego w korytarzu . 9. Malowanie tynków wewnętrznych . 10. Wykonanie nowej boazerii z paneli. 11. Malowanie tynków zewnętrznych . 12. Montaż systemu dystrybucji gorącego powietrza z kominkiem o mocy 18 kW wraz z obudowa marmurowa i rozprowadzeniem rurarzem po pomieszczeniach budynku . 13. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych ( ściany fundamentowe żelbetowe, nad poziomem terenu ścianki murowane otynkowane, wykończenie podjazdu kostką.. 14. Zagospodarowanie terenu przez wykonanie alejek ( chodników z kostki ) spacerowych, montaż urządzeń placu zabaw. 15. Wyposażenie budynku ( szafki, kosze, stół do tenisa, zestaw gier planszowych ). 16. Ogrodzenie terenu z siatki na słupkach stalowych + 2 bramy z furtkami. 17. Sadzenie drzew. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6500,00 zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-08-10 do godz. 08:30. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument (oryginał) należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie pok. 2 z zachowaniem terminu składania ofert. Kopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (dotyczy to również dokumentu potwierdzającego przelew). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 67 1240 4995 1111 0000 5551 3076 z dopiskiem wadium (liczy się data wpływu środków na konto Zamawiającego); b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d: wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; d. dysponują osobami personelu kierowniczego: Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów polskiego Prawa Budowlanego lub ważne uprawnienia (w zakresie konstrukcji budowlanych realizowanych w ramach kontraktu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba posiadająca uprawnienia Niniejsza osoba winna posiadać: - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów polskiego Prawa Budowlanego lub ważne uprawnienia (w zakresie sieci i instalacji elektrycznych realizowanych w ramach kontraktu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia), które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba posiadająca uprawnienia Niniejsza osoba winna posiadać: - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub ważne uprawnienia budowlane (w zakresie obiektów sanitarnych realizowanych w ramach kontraktu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami; g. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; h. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 2. spełnienie warunków podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie przynajmniej jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 lub 2a, do niniejszej SIWZ. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca wykazał, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (budował, zmodernizował): co najmniej dwa obiekty o charakterze podobnym w zamówieniu i wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł każda. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony wg formularza nr 3, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. b. do oferty załączyć należy kopię uprawnień oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierowników budowy i kierowników robót. c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości 400 000,00 PLN W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach