Przetargi.pl
1. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ BOCZNA DROGI POWIATOWEJ HORYNIEC - ZDRÓJ - NOWE BRUSNO W MIEJSC. ŚWIDNICA DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 54 KM 0 + 000 - KM 0 + 600 2. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR G005055R W MIEJSC. NOWINY HORYNIECKIE KM 0 + 000 - KM 0 + 465 ETAP I

Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6313455 , fax. 016 6313455
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
    Al. Przyjaźni 5 5
    37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 016 6313455, fax. 016 6313455
    REGON: 65090067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ BOCZNA DROGI POWIATOWEJ HORYNIEC - ZDRÓJ - NOWE BRUSNO W MIEJSC. ŚWIDNICA DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 54 KM 0 + 000 - KM 0 + 600 2. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR G005055R W MIEJSC. NOWINY HORYNIECKIE KM 0 + 000 - KM 0 + 465 ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Zadanie 1. Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000: krawędź skrzyżowania z drogą powiatową 1662R Nowe Brusno - Horyniec - Zdrój - KPO km 0 + 600: za istniejącym zjazdem do posesji str. L Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój, przed rozpoczęciem robót wykonawca powinien wyznaczyć granice pasa drogowego działka nr ewidencyjny 54. Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada nienormatywne spadki przed wykonaniem zasadniczej warstwy wzmocnienia należy wykonać profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem, następnie wzmocnienie z tłucznia i warstwy bitumiczne. Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu, spadek jezdni daszkowy na odcinku prostym 2%. Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni km 0 + 000 - km 0 + 030 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni km 0 + 030 - km 0 + 500 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni km 0 + 500 - km 0 + 600 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Konstrukcja uzupełnienia ubytków km 0 + 030 - km 0 + 075 str. L i km 0 + 075 - km 0 + 500 str. L i P - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/40 - 7cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku NAWIERZCHNIA ZJAZDÓW - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 Uwaga: W związku z istniejącym przebiegiem drogi i małym natężeniem ruchu można wykonać projektowaną nawierzchnię bitumiczną w dwóch etapach tzn. 1 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 6cm + wzmocnienie 2 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 3cm Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w istniejący teren. W związku ze złym usytuowaniem istniejącego zjazdu na drogę należy wykonać następujące roboty: - km 0 + 003 dołożenie do istniejącego przepustu str. L 5mb rur fi 50 ma ławie z pospółki gr. 15cm z przełożeniem istniejącego murka czołowego betonowego prefabrykowanego W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty. - odmulenie rowu km 0 + 000 - km 0 + 050 str. L Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Szerokość dna rowu 40cm, nachylenie skarp od 1 : 1.5 d o 1 : 1 Zadanie 2. Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000: skrzyżowanie z drogą powiatową Horyniec Zdrój - Nowiny Horynieckie - KPO km 0 + 465: za istniejącym zjazdem do posesji str. L Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój, przed rozpoczęciem robót wykonawca powinien wyznaczyć granice pasa drogowego działka nr ewidencyjny 419/1. Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu, spadek jezdni daszkowy na odcinku prostym 2%. km 0 + 000 - km 0 + 465 - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 3cm warstwa profilowa z betonu asfaltowego KR 1-2 Uzupełnienie ubytków str. L i P km 0 + 000 - km 0 + 465 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 Nawierzchnia azylu przystankowego km 0 + 342 str. P - 6cm kostka wibroprasowana typ Holland lub równoważna szara - 5cm podsypka cementowo - piaskowa 1 : 4 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10cm warstwa odsączająca z piasku NAWIERZCHNIA ZJAZDÓW - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i posesji.. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na odbudowie ich części przelotowych i wykonaniu nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 40 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych na ławie z pospółki gr. 10cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala sie na kwotę 5000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.horyniec-zdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach