Przetargi.pl
1. Odbudowa nawierzchni asfaltowej, utwardzonej nawierzchni łupkowej, korpusu drogi oraz poboczy i odwodnienia ul. Skrzyczeńskiej w Szczyrku km 0+0,38-0+417 . 2. Odbudowa polegająca na wymianie zniszczonych płyt drogowych, odbudowie korpusu drogi, poboczy ul. Poziomkowej w Szczyrku w km 0+794-1+047 oraz w km 1+108 - 1+200 i odwodnienia poprzecznego i podłużnego w km 0+630 - 1+200.

Urząd Miejski w Szczyrku ogłasza przetarg

  • Adres: 43-370 Szczyrk, ul. Beskidzka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8295026 , fax. 033 8178763
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczyrku
    ul. Beskidzka 4 4
    43-370 Szczyrk, woj. śląskie
    tel. 033 8295026, fax. 033 8178763
    REGON: 00052528600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczyrk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Odbudowa nawierzchni asfaltowej, utwardzonej nawierzchni łupkowej, korpusu drogi oraz poboczy i odwodnienia ul. Skrzyczeńskiej w Szczyrku km 0+0,38-0+417 . 2. Odbudowa polegająca na wymianie zniszczonych płyt drogowych, odbudowie korpusu drogi, poboczy ul. Poziomkowej w Szczyrku w km 0+794-1+047 oraz w km 1+108 - 1+200 i odwodnienia poprzecznego i podłużnego w km 0+630 - 1+200.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. a)Odbudowa nawierzchni asfaltowej, utwardzonej nawierzchni łupkowej, korpusu drogi oraz poboczy i odwodnienia ul. Skrzyczeńskiej w Szczyrku km 0+0,38-0+417 . b)Odbudowa polegająca na wymianie zniszczonych płyt drogowych, odbudowie korpusu drogi, poboczy ul. Poziomkowej w Szczyrku w km 0+794-1+047 oraz w km 1+108 - 1+200 i odwodnienia poprzecznego i podłużnego w km 0+630 - 1+200. 1) Podstawowe parametry techniczne inwestycji: a)Odbudowa nawierzchni asfaltowej, utwardzonej nawierzchni łupkowej, korpusu drogi oraz poboczy i odwodnienia ul. Skrzyczeńskiej w Szczyrku km 0+0,38-0+417. Podstawowe parametry techniczne inwestycji: - Jezdnie: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa - Szerokość jezdni: 3,0m i 4,0 m. - Szerokość poboczy 0,5-1,0m. - Nawierzchnia: bitumiczna i płyty ażurowe. Podstawowe dane przedmiotowej inwestycji: Długość remontowanej ulicy: - 379,0mb. b) Odbudowa polegająca na wymianie zniszczonych płyt drogowych, odbudowie korpusu drogi, poboczy ul. Poziomkowej w Szczyrku w km 0+794-1+047 oraz w km 1+108 - 1+200 i odwodnienia poprzecznego i podłużnego w km 0+630 - 1+200. Podstawowe parametry techniczne inwestycji: - Jezdnie: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa. - Szerokość jezdni: 3,0m. - Nawierzchnia: płyty ażurowe . Podstawowe dane przedmiotowej inwestycji: Długość remontowanej ulicy: - 570,0mb. 2) Opis stanu istniejącego. a) Odbudowa nawierzchni asfaltowej, utwardzonej nawierzchni łupkowej, korpusu drogi oraz poboczy i odwodnienia ul. Skrzyczeńskiej w Szczyrku km 0+0,38-0+417. Przedmiotem robót jest odbudowa uszkodzonej drogi ulicy Skrzyczeńskiej w miejscowości Szczyrk. Cała nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym i nie nadaję się już do dalszej eksploatacji jest ona zdeformowana i posiada liczne ubytki i przełomy. W stanie istniejącym, w granicach opracowania, jezdnia posiada szerokości około 3,0m. Na pierwszym odcinku tj w k 0+038 - 0+182 nawierzchnia jezdni jest bitumiczna, na dalszym odcinku do km 0+230 z płyt ażurowych i dalej do końca opracowania nawierzchnię tłuczniową. Odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo do km 0+230 wody opadowe sprowadzone są do rowu umocnionego ściekiem prefabrykowanym typu mulda i płytkami chodnikowymi 50x50 na skarpach. Na dalszym odcinku wody odprowadzone są w teren. Istniejący rów jest w złym stanie technicznym, występują tu liczne deformacje, zanieczyszczenia. W rejonie przedmiotowej inwestycji występują sieci podziemnego uzbrojenia terenu takie jak sieć gazowa i energetyczna. Wszystkie przedmiotowe sieci zostały przedstawione na planach. Ponadto nie wyklucza się występowania w terenie urządzeń niewykazanych w inwentaryzacji. Dodatkowo w rejonie przedmiotowej inwestycji występują napowietrzne sieci uzbrojenia terenu w postaci linii energetycznej. Sieci te są widoczne w terenie. b) Odbudowa polegająca na wymianie zniszczonych płyt drogowych, odbudowie korpusu drogi, poboczy ul. Poziomkowej w Szczyrku w km 0+794-1+047 oraz w km 1+108 - 1+200 i odwodnienia poprzecznego i podłużnego w km 0+630 - 1+200. Przedmiotem robót jest odbudowa uszkodzonej drogi ulicy Poziomkowej w miejscowości Szczyrk. Odcinki nawierzchni drogi przewidziane do wymiany nawierzchni są w złym stanie technicznym i nie nadaję się już do dalszej eksploatacji jest ona zdeformowana i posiada liczne uszkodzenia. W stanie istniejącym, w granicach opracowania, jezdnia posiada szerokości około 3,0m. Na pierwszym odcinku tj w km 0+630 - 0+794 nawierzchnie jezdni jest bitumiczna, na dalszym w km 0+794 - 1+047 z płyt ażurowych, w km 1+047 - 1+108 nawierzchnia jezdni wykonana jest z płyt drogowych i dalej tj. od km 1+108 - 1+200 nawierzchnia z płyt ażurowych. Odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo do km 0+794 wody opadowe sprowadzone są w teren za pomocą istniejących wodo spustów poprzecznych, są one jednak zniszczone niedrożne. Na dalszym odcinku wzdłuż nawierzchni z płyt ażurowych po stronie lewej istnieję ściek podłużny typu mulda opróżniany za pomocą poprzecznych wodospustów, również na tym odcinku system odwodnieniowy jest zniszczony i niedrożny. Na istniejącym odcinku nawierzchni z płyt drogowych i dalej do końca zakresu robót wody opadowe odprowadzane są w teren. W rejonie przedmiotowej inwestycji występują sieci podziemnego uzbrojenia terenu takie jak siec wodociągowa, gazowa, energetyczna, oraz kanalizacja sanitarna. Wszystkie przedmiotowe sieci zostały przedstawione na planach. Ponadto nie wyklucza się występowania w terenie urządzeń niewykazanych w inwentaryzacji. Dodatkowo w rejonie przedmiotowej inwestycji występują napowietrzne sieci uzbrojenia terenu w postaci linii energetycznej. Sieci te są widoczne w terenie. 3) Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe. a) Odbudowa nawierzchni asfaltowej, utwardzonej nawierzchni łupkowej, korpusu drogi oraz poboczy i odwodnienia ul. Skrzyczeńskiej w Szczyrku km 0+0,38-0+417. W ramach odbudowy planuje się wymianę konstrukcji oraz nawierzchni drogi zachowując jej pierwotny przebieg oraz parametry, oraz odbudowę istniejącego rowu. Celem inwestycji jest odbudowa ulicy, natomiast jej ukształtowanie sytuacyjne pozostaje zgodne ze stanem istniejącym. W przekroju poprzecznym droga będzie składała się z jezdni obustronnie ograniczonej poboczem. Przekroje typowe. Jako typowy przekrój poprzeczny dla ulicy Skrzyczeńskiej przewidziany został przekrój drogowy z obustronnym poboczem o szerokości dostosowanej do warunków lokalnych. Projektowana niweleta drogi pozostanie bez zmian i będzie przebiegała na całej długości po stanie istniejącym. Spadek podłużny drogi pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. a)konstrukcja drogi o nawierzchni bitumicznej: -5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S. -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W. -7cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego SA16P. -25cm kruszywo łamane o uziarnieniu 0/31,5mm. b)konstrukcja drogi o nawierzchni z płyt ażurowych: -12,5cm płyty ażurowe 100x75x12,5. -30cm kruszywo łamane o uziarnieniu 0/31,5mm. c)konstrukcja pobocza z płyt ażurowych : -7cm płyty ażurowe typu krata 60x40x7. -42cm kruszywo łamane o uziarnieniu 0/31,5mm. d)konstrukcja pobocza tłuczniowego : -42cm kruszywo łamane o uziarnieniu 0/31,5mm. b) Odbudowa polegająca na wymianie zniszczonych płyt drogowych, odbudowie korpusu drogi, poboczy ul. Poziomkowej w Szczyrku w km 0+794-1+047 oraz w km 1+108 - 1+200 i odwodnienia poprzecznego i podłużnego w km 0+630 - 1+200. W ramach odbudowy planuje się wymianę nawierzchni drogi zachowując jej pierwotny przebieg oraz parametry, oraz odbudowę istniejącego systemu odwodnienia. Celem inwestycji jest odbudowa ulicy, natomiast jej ukształtowanie sytuacyjne pozostaje zgodne ze stanem istniejącym. Przekroje typowe. Jako typowy przekrój poprzeczny dla ulicy Poziomkowej przewidziany został przekrój drogowy z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości dostosowanej do warunków lokalnych. Odcinkowo jezdnia po stronie lewej ograniczona jest ściekiem prefabrykowanym typu mulda. Niweleta drogi pozostanie bez zmian i będzie przebiegała na całej długości po stanie istniejącym. Spadek podłużny drogi pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. a) konstrukcja drogi: - 12,5 cm płyty ażurowe 100x75x12,5. - 15 cm kruszywo łamane o uziarnieniu 0/31,5mm. 4) Odwodnienie. a) Odbudowa nawierzchni asfaltowej, utwardzonej nawierzchni łupkowej, korpusu drogi oraz poboczy i odwodnienia ul. Skrzyczeńskiej w Szczyrku km 0+0,38-0+417. W celu poprawienia spływu wód deszczowych odwodnienie drogi będzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Dodatkowo na całej długości drogi, co około 50m zaprojektowano poprzeczne wodo spusty z C140 montowanego na ławie z betonu C 16/20. Przewiduje się również odbudowę istniejącego rowu umocnionego w km 0-038 - 0+230. Dno rowu zostanie umocnione ściekiem prefabrykowanym typu mulda montowanym na ławie z betonu C 16/20 a skarpy płytkami chodnikowymi 50x50x7 na podsypce z kruszywa naturalnego. Dodatkowo w związku z dużym spadkiem podłużnym w celu spowolnienia spływu wody zaprojektowano co 3,0m kaskady w dnie o wysokości 15cm. Na długości rowu występuje jeden zjazd pod którym należy wykonać przepust betonowy ? 600 zakończony ściankami czołowymi. Na wlocie przepustu należy wykonać osadnik w formie kaskady o odkryciu 0,5m i zagłębiony 15cm w stosunku do wlotu przepustu. Na odcinku od km 0+230 do końca opracowania należy od strony skarpy wykopu wykonać rów trójkątny o głębokości minimum 30cm, który będzie opróżniany poprzez projektowane wodospusty. b) Odbudowa polegająca na wymianie zniszczonych płyt drogowych, odbudowie korpusu drogi, poboczy ul. Poziomkowej w Szczyrku w km 0+794-1+047 oraz w km 1+108 - 1+200 i odwodnienia poprzecznego i podłużnego w km 0+630 - 1+200. W celu poprawienia spływu wód deszczowych odwodnienie drogi będzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Dodatkowo na całej długości drogi co około 50m zaprojektowano poprzeczne wodo spusty z C140 montowanego na ławie z betonu C 16/20. Przewiduje się również przebudowę istniejącego ścieku w km 0-794 - 1+047 łącznie z przebudową istniejących na początkowym odcinku studzienek ściekowych i odcinka kolektora deszczowego. Pozostała część ścieku opróżniana zostanie w teren za pomocą wodo spustów poprzecznych i odprowadzona w teren. Na odcinku gdzie jezdnia jest wykonana z płyt drogowych w celu poprawy odwodnienia zaprojektowano obustronnie pobocze z kamienia łupanego układanego luźno o uziarnieniu 100/600mm. Od km 1+108 odwodnienie tak jak w stanie istniejącym realizowane jest powierzchniowo. Przyjęto wodo spust poprzeczny na samym początku tego odcinka i dalej naprawę istniejącego ścieku poprzecznego oraz podłużnego. 5) Projekt organizacji ruchu na czas robót. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót drogowy w sposób zapewniający w miarę możliwości codzienny dojazd do nieruchomości usytuowanych wzdłuż ul. Skrzyczńskiej oraz Poziomkowej w Szczyrku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 245,51 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych dwieście czterdzieści pięć złote 51/100) . 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.09.2014r., do godz. 10:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Radziechowach-Wieprzu konto: 58 8140 0009 0043 8656 2000 0030 z dopiskiem wadium na: Odbudowa uszkodzonego korpusu drogi, odwodnienia, pobocza i nawierzchni ul. Skrzyczeńskiej i ul. Poziomkowej w Szczyrku. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaleca się dołączyć do oferty kopię wykonania przelewu. 4. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Miejskiego w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, pokój nr 24 w terminie przed upływem składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Uwaga: Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczyrk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach