Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego ogłasza przetarg
- Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Witosa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7142301, 7142335 , fax. 029 7142299
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego
ul. Witosa 2 2
06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 029 7142301, 7142335, fax. 029 7142299
REGON: 00030459100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
17/M/2009 ( ADAPTACJA PRACOWNI TOMOGRFII KOMPUTEROWEJ). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb pracowni tomografii komputerowej (TOMOGRAF KOMPUTEROWY BRIGHTSPEED 16 SERIA SELECT ) w. budynku B , w SP ZOZ - ZZ Maków Maz. przy ul. Witosa 2, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 4.500,00 zł słownie - (cztery tysiące pięćset zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 (Ustawy - Prawo zamówień publicznych) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełnią wymagania zawarte w SIWZ. Zamawiający dokona oceny pełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku ZP. 17 spełnia nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów przez Wykonawców żądanych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Formularz OFERTY (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 5.2 Kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik Nr 1 do Formularza OFERTY) sporządzony na podstawie przedmiarów robót dostarczonych przez Zamawiającego w formie : kosztorysu uproszczonego, w którym Wykonawca poda - liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową w złotych poszczególnych części zamówienia (elementów robót), bez podatku VAT oraz sumę cen za poszczególne części zamówienia, bez podatku VAT oraz łącznie z podatkiem VAT), 5.3 Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku - Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655,ze zm./ na formularzu stanowiącym załącznik do Instrukcji dla Wykonawców, stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki niezbędne do ubiegania się o udzielenie zamówienia. 5.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające stan faktyczny i prawny; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.5 Dowód wniesienia wadium. 5.6 Aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz uprawnienia budowlane kierownika budowy. 5.7 Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia działalności ( jeśli jest ona krótsza niż 5 lat ) co najmniej dwie prace budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( Załącznik Nr 2 ). 5.8 Polisę ubezpieczeniową OC na prowadzoną działalność gospodarczą o wartości min. 100 000,00 zł, z terminem nie krótszym jak termin realizacji zamówienia. 5.9 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, dla osób podpisujących dokumenty przetargowe, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-makow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26