Przetargi.pl
17/M/2009 ( ADAPTACJA PRACOWNI TOMOGRFII KOMPUTEROWEJ).

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego ogłasza przetarg

  • Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Witosa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7142301, 7142335 , fax. 029 7142299
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego
    ul. Witosa 2 2
    06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 029 7142301, 7142335, fax. 029 7142299
    REGON: 00030459100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    17/M/2009 ( ADAPTACJA PRACOWNI TOMOGRFII KOMPUTEROWEJ).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb pracowni tomografii komputerowej (TOMOGRAF KOMPUTEROWY BRIGHTSPEED 16 SERIA SELECT ) w. budynku B , w SP ZOZ - ZZ Maków Maz. przy ul. Witosa 2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 4.500,00 zł słownie - (cztery tysiące pięćset zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 (Ustawy - Prawo zamówień publicznych) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełnią wymagania zawarte w SIWZ. Zamawiający dokona oceny pełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku ZP. 17 spełnia nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów przez Wykonawców żądanych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Formularz OFERTY (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 5.2 Kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik Nr 1 do Formularza OFERTY) sporządzony na podstawie przedmiarów robót dostarczonych przez Zamawiającego w formie : kosztorysu uproszczonego, w którym Wykonawca poda - liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową w złotych poszczególnych części zamówienia (elementów robót), bez podatku VAT oraz sumę cen za poszczególne części zamówienia, bez podatku VAT oraz łącznie z podatkiem VAT), 5.3 Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku - Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655,ze zm./ na formularzu stanowiącym załącznik do Instrukcji dla Wykonawców, stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki niezbędne do ubiegania się o udzielenie zamówienia. 5.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające stan faktyczny i prawny; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.5 Dowód wniesienia wadium. 5.6 Aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz uprawnienia budowlane kierownika budowy. 5.7 Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia działalności ( jeśli jest ona krótsza niż 5 lat ) co najmniej dwie prace budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( Załącznik Nr 2 ). 5.8 Polisę ubezpieczeniową OC na prowadzoną działalność gospodarczą o wartości min. 100 000,00 zł, z terminem nie krótszym jak termin realizacji zamówienia. 5.9 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, dla osób podpisujących dokumenty przetargowe, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-makow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach